مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: به منظور ساماندهی امور حمل و نقل روستایی تعداد محدودی خودروی سمند به واجدین شرایط واگذار می شود.
کد خبر: ۱۷۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 26 January 2016

به گزارش خبرگزاری ایرنا، ایرج دست نشان روز دوشنبه اظهار کرد که به منظور ساماندهی امور حمل و نقل روستایی با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید (طرح اشتغال) و یا تسهیلات سایر بانک های عامل (تسهیلات طرح اشتغال کمیته امداد) تعداد محدودی خودروی سمند به متقاضیان واجدشرایط واگذار می شود.
وی با بیان اینکه خودروهای آماده واگذاری در دو نوع سمند ای اف 7 بنزینی و سمند ای اف 7 دوگانه سوز (پایه گازسوز) و بر اساس قیمت روز شرکت ایران خودرو هستند، یادآورشد: این تسهیلات به منظور تسهیل در حمل و نقل مسافر روستایی در نظر گرفته شده است.
دست نشان اظهار کرد: 80 درصد قیمت این خودروها از طریق وام صندوق کارآفرینی امید و 20 درصدتوسط خود متقاضی تامین خواهد شد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: در شرایط برابر، اولویت با دارندگان کارت هوشمند رانندگی روستایی است و رانندگان شناسایی و ساماندهی شده حمل و نقل روستایی برای واگذاری ناوگان در اولویت هستند.
وی با بیان اینکه اولویت با اشخاصی است که پیش از سال 94 در طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی ثبت نام کرده اند، تاکید کرد: با توجه به مسئولیت این اداره کل در زمینه مدیریت حمل و نقل روستاهای خارج از حریم شهرها، خودروها به حتم باید برای فعالیت در حمل و نقل عمومی روستاهای خارج از حریم شهرها به کار گرفته شوند و روستاهای پر جمعیت و بالای 50 خانوار برای واگذاری ناوگان اولویت دارند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: مسیرهای روستایی که مشمول طرح مدارس روستا مرکز هستند نیز در اولویت واگذاری قرار دارند.
دست نشان یادآورشد: متقاضیان می توانند با مراجعه به فرمانداری ها و یا بخشداری های مربوطه اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار