سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه یک خانم 72 ساله بدلیل سوختگی و دودگرفتگی زیاد جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 28 March 2015
جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 12 و نیم امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند محدوده خیابان محمودی به سامانه 125 اعلام و بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی، تشک نجات و نردبان به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی در طبقه 5 یک واحد 100 متری آتش کاملا شعله ور شده بود و دو نفر در محل محبوس شده بودند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش یک مرد 80 ساله را سالم از محل خارج می کنند اما یک خانم 72 ساله را که دچار سوختگی و دود زدگی زیاده شده بود از محل خارج کردند که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت وقوع این آتش سوزی را توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: محل توسط آتش نشانان کاملا ایمن سازی شد و عملیات دقایقی قبل به پایان رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار