فرماندار شهرستان نهاوند گفت: دو تپه گیان و باباقاسم شهرستان نهاوند نیازمند توجه مسئولان است.
کد خبر: ۱۷۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 01 February 2016

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: دو تپه گیان و باباقاسم شهرستان نهاوند نیازمند توجه مسئولان است.

به گزارش ایسنا، "کریم حمیدوند" در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهاوند، افزود: با توجه به قدمت و سابقه تاریخی دو تپه گیان و باباقاسم که نماد تمدن و تاریخ نهاوند هستند، لازم است مسئولان با ایجاد فضایی مناسب برای معرفی این مکان‌های گردشگری و تاریخی شهرستان به مسافران و گردشگران تمهیدات ویژه درنظر بگیرند و همانند سایت گردشگری با نصب پروژکتور و تابلو مناسب برای در معرفی آنها اقدام کنند.

حمام حاج‌آقا تراب نگین انگشتری نهاوند

وی با اشاره به اینکه حمام حاج‌آقا تراب نگین انگشتری نهاوند است، بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند دارای مکان‌های گردشگری و تفریحی زیادی است بنابراین می‌طلبد ادارات و به ویژه میراث فرهنگی نسبت به ساماندهی این محل‌ها تمام توان خود را بگذارند تا مسافران و گردشگران از سفر خود به شهرستان نهاوند لذت ببرند.

حمیدوند در ادامه اظهار کرد: رونق گرشگری و جذب گردشگر مستلزم ورود شایسته تمامی ادارات است به طوریکه گردشگری می‌تواند در بحث اقتصاد مقاومتی هم پیشرو باشد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های 10گانه در نهاوند برای ایام تعطیلات تشکیل شده، اظهار کرد: باید مسئولان از پتانسیل و مکان‌های غنی و توانمند گردشگری شهرستان برای جذب مسافران و گردشگران بهره‌مند شوند.

آغاز به‌کار بسیج سلامت نوروزی از یکم اسفندماه

وی با اشاره به اینکه از یکم اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه بسیج سلامت نوروزی در شهرستان آغاز به‌کار می‌کنند، افزود: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۹۵ راهدارخانه‌های بخش گرین و فیروزان آغاز به‌کار می‌کنند و در این ایام فعال هستند.

حمیدوند خاطرنشان کرد: در بحث راه‌ها، هتل و میهمان‌پذیر و مبلمان شهری هم باید شرایط لازم را برای جذب گردشگران و مسافران در شهرستان فراهم آوریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار