مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد، شهر کرمانشاه در روزهای 17 تا 23 بهمن میزبان جشنواره مد و لباس اسلامی است.
کد خبر: ۱۷۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 01 February 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد، شهر کرمانشاه در روزهای 17 تا 23 بهمن میزبان جشنواره مد و لباس اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم رحیمی زنگنه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون به دبیرخانه این جشنواره که روز شنبه آینده در سرسرای غدیر گشایش می یابد، 180 اثر به دبیرخانه ارسال شده که 80 مورد از این آثار در جشنواره در معرض دید مردم قرار می گیرد.

به گفته این مسئول جوایزی به طرح و دوخت های برتر اهدا خواهد شد.

** انتخاب کتاب سال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین، انتخاب کتاب سال استان کرمانشاه را از دیگر برنامه های این دستگاه برشمرد.

رحیمی زنگنه اظهار کرد: آیین انتخاب کتاب سال روز پنجشنبه 15 بهمن در مجتمع شهید آوینی و با حضور رئیس انجمن آثار و مفاخر ایران برگزار می شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، کتاب سال از میان آثاری که یا با موضوع کرمانشاه تولید شده اند و یا نویسنده آن اصالتی کرمانشاهی دارد، انتخاب می شود.

وی گفت: 54 کتاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از انجام ممیزی، داوری و بررسی هیات داوران، 2 اثر در 2 رشته ادبیات و کرمانشاه شناسی انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی استان از 24 تا 29 بهمن در سرسرای غدیر، خبر داد.

وی گفت: این جشنواره در رشته های عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، طراحی و نقاشی، گرافیک و کاریکاتور برگزار می شود.

وی بخش کاریکاتور با 300 اثر را دارای بیشترین شرکت کننده عنوان کرد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مجموع حدود 400 برنامه فرهنگی و هنری ویژه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در همه شهرستانها و کانون های مساجد استان برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار