همزمان با ایام ا.. دهه فجر چهار طرح شرکت آبفای یزد با پیشرفت 100 درصدی آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۱۷۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 04 February 2016

به گزارش تابناک یزد، همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی سامانه گندزدایی خط انتقال آب به بهاباد، پکیچ تصفیه فاضلاب مسکن مهر میبد، شبکه جمع آوری فاضلاب فاز یک حسن آباد یزد و شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر هفت ابجد و ... یزد با پیشرفت 100 درصدی به اتمام رسید .

عملیات ساخت سامانه گندزدایی خط انتقال آب بهاباد با هفت مخزن ذخیره آب 1000 مترمکعبی ، گندزدایی90 لیتر بر ثانیه آب، پنج ایستگاه برداشت و هزینه دو میلیارد ریال آماده بهره برداری است .
پکیچ تصفیه فاضلاب مسکن مهر میبد با شبکه جمع آوری به طول دو کیلومتر ، ظرفیت 100 متر مکعب در شبانه روز و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به اتمام رسید .
شبکه جمع آوری فاضلاب فاز یک حسن آباد با شبکه جمع آوری به طول هفت کیلومتر و اعتبار 32 میلیارد ریال و شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر هفت ابجد با شبکه جمع آوری به طول 14 کیلومتر و اعتبار 68 میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این دهه است.
در حال حاضر امور آبفای شهر یزد دارای 213 هزار اشتراک است که عملیات آبرسانی به این تعداد مشترکین از طریق دو هزار و 653 کیلومتر شبکه آبرسانی انجام می شود .
بخش عمده ای از آب مصرفی استان یزد از آب خط انتقالی از کوهرنگ تامین می شود.
آب انتقالی به استان از سال 78 آغاز و اکنون شهرستانهای اردکان، میبد، یزد، اشکذر، مهریز، تفت، بافق و بهاباد از آب انتقالی بهره مند هستند.
میزان آب انتقالی به استان دو هزار 200 لیتر در ثانیه اعلام شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار