حمید رضا گرشاسپی گفت: امیدوارم با کمک مسئولان کشتی طوفان زده ورزش تهران به ساحل مقصود برسد.
کد خبر: ۱۷۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 06 February 2016
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران که حدود 11 ماه است در این سمت فعالیت می‌کند در این نشست درباره برنامه های انجام شده در طول مدت حضورش در این اداره و برنامه‌های که در دستور کار است، توضیحاتی داد.

وی گفت: امیدوارم با کمک مسئولان کشتی طوفان زده ورزش تهران به ساحل مقصود برسد، به تنهایی توان این کار را ندارم و نیاز به تفکر و کمک کارشناسان است. 

گرشاسبی افزود:‌ به مناسبت دهه فجر برنامه های زیادی در رشته های مختلف در سطح استان تهران و شهرستانها برگزار کردیم. 120 جشنواره فرهنگی - ورزشی در حال برگزاری است ، 75 برنامه آموزشی - فرهنگی در بخش جوانان، 87 میزبانی مسابقات کشوری و منطقه ای در تهران برپا کردیم که از کل این برنامه ها 295 برنامه مختص به بانوان است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت:‌ در این مدت 9 طرح قابل افتتاح است که 6 پروژه با کمک شهرداری و افراد خیر به پایان رسیده و از 21 میلیارد تومان هزینه آن 14 میلیارد تومان از دستگاه‌های غیر دولتی تامین شده است.

سرانه ورزشی تهرانی ها37 مترمربع

گرشاسپی با اشاره به طرح های قابل بهره برداری یا افتتاح شده افزود: سرانه ورزشی استان تهران به 37 متر مربع افزایش پیدا کرده است که نشان رشد ورزش در این استان است.

وی افزود: کار طرح استادیوم فوتبال 3500 نفری بعثت که مربوط به شرکت توسعه و تجهیز است به پایان رسیده است و 20 یا 21 بهمن با حضور وزیر ورزش و استاندار به بهره‌برداری می رسد. 

پنجشنبه گذشته زمین چمن مصنوعی لواسان با 4 خط پیست تاتار به بهره‌برداری رسید. امروز هم زمین چمن مصنوعی رباط‌کریم افتتاح شد. استخرهای استاندار و سرپوشیده شمیران نو و شهرستان ری نیز به تازگی بهره‌برداری شده است. 

آکادمی کشتی تهران در هفت طبقه با همت شهرداری با 7 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه افتتاح شد. 

ورزش شمیرانات صاحب اداره شد

مدیر کل ورزش و جوانان تهران در ادامه افزود:‌ پس از 62 سال، ورزش شهرستان شمیرانات صاحب اداره شد. در گذشته این مجموعه مکان خاصی برای فعالیتهای اداری به صورت استاندارد نداشت.

گرشاسپی درباره بخش جوانان اداره کل گفت:‌ باید در این بخش هم فعالیت گسترده تری داشته باشیم برنامه‌هایی که تاکنون در خصوص جوانان مانند ازدواج آسان، اشتغال، مسکن انجام شده چندان مطلوب نبوده است و باید برنامه ریزی ویژه ای در این خصوص داشته باشیم. 

گرشاسپی در این نشست به اعزام تیمهای بانوان و آقایان در رده‌های سنی مختلف به مسابقات قهرمان کشوری و بین المللی به صورت جزیی و آماری اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار