کد خبر: ۱۷۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 06 February 2016


رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان البرز گفت: ظرفیت‌های گردشگری در استان البرز مغفول مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهین ابوالحسینی ظهر امروز در نشست کمیسیون گردشگری استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز دارای مراکز و مکان‌های گردشگری بسیاری است افزود: متأسفانه کم توجهی توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این استان سبب شده است که شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری در البرز نباشیم.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این استان یکی از نیازهای صنعت گردشگری است و باید به این مهم توجه ویژه و اساسی شود.

رئیس کمیسیون گردشگری استان البرز گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر لازم است تا برنامه‌ریزی‌هایی برای توسعه گرشگری در البرز انجام شود.

ابوالحسینی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در جذب توریست موفق باشیم باید زیرساخت‌های گردشگری را نیز با توسعه همراه کنیم و در مسیر بهبود زیرساخت‌های گردشگری در این استان حرکت کنیم.

وی با اعلام اینکه وجود مناطق بکر، داشتن جاده زیبای چالوس و بسیاری از مناطق گردشگری را در استان البرز می‌تواند عاملی بسیار مهم در جذب گردشگران باشد بیان داشت: جذب گردشگر می‌تواند در توسعه اقتصادی استان تأثیرات بسیاری را داشته باشد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان البرز گفت: وجود مناطقی با همچون طالقان، کویر اشتهارد، جاده چالوس و همچنین بناهای تاریخی بسیاری را در استان البرز وجود دارد که متأسفانه عدم زیرساختهای لازم در بخش گردشگری سبب شده است نتواند تأثیرات خود را نشان دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار