معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: طرح‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر این استان با ۲۶۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۱۷۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 07 February 2016
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: طرح‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر این استان با ۲۶۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شوند.

مجتبی نیک کردار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از 103 طرح در دهه فجر اظهار داشت: واگذاری دو هزار و 149 واحد مسکن مهر، اجرای طرح هادی در 12 روستا، مجتمع‌های آبرسانی برای 22 روستا و گاز رسانی به 114 روستا از جمله این طرح‌ها محسوب می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه واگذاری واحدهای مسکن مهر با 128 میلیارد و 940 میلیون تومان از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر است، افزود: اعتبار هزینه شده طرح هادی دو میلیارد و 195 میلیون تومان، مجتمع آبرسانی شش میلیارد و 200 میلیون تومان و گاز رسانی 26 میلیارد و 670 میلیون تومان بوده است.

نیک کردار با اشاره به دیگر طرح‌های افتتاحی در دهه فجر گفت: برای احداث دو سالن ورزشی، 41 کلاس درس و یک خوابگاه در مجموع 9 میلیارد و 816 میلیون تومان و احداث و تجهیز 41 خانه بهداشت دو میلیارد و 370 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

وی از روکش آسفالت 50 کیلومتر از راه‌های استان کرمانشاه با اعتبار هشت میلیارد و 800 میلیون تومانی خبر داد و اظهار کرد: احداث راه دو روستا به طول 9.8 کیلومتر و با سه میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار و بهسازی و آسفالت 21 کیلومتر راه  با اعتبار پنج میلیارد و 650 میلیون تومان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر است.

نیک کردار از کلنگ‌زنی بیمارستان 540 تخت خوابی در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: این بیمارستان با 200 میلیارد تومان اعتبار طی چهار سال تکمیل می‌شود که کلنگ زنی آن در دهه فجر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت تخصیص به موقع اعتبارات راه آهن ملایر- کرمانشاه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اعتبار اختصاص یافته به راه آهن غرب در سال 95 دو هزار و 500 میلیارد تومان است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در زمینه راه آهن کرمانشاه کوتاه نخواهیم آمد، افزود: راه آهن غرب شامل محورهای اراک - کرمانشاه به طول 267 کیلومتر، کرمانشاه - خسروی به طول 263 کیلومتر و همدان - ملایر به طول 75 کیلومتر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار