رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از افتتاح مرکز پزشکی ورزشی در دانشگاه محقق اردبیلی در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 09 February 2016

گودرز صادقی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این مجموعه به همت دانشکده تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی و با هزینه 200 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر به برخی افتتاح‌های دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و افزود: به میمنت این ایام خوابگاه دانشجویی دانشکده نمین با ظرفیت پذیرش 140 دانشجوی دختر به بهره‌برداری رسید تا امکانی مناسب برای بهره‌برداری دانشجویان از این خوابگاه فراهم آید.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه چهار آزمایشگاه دانشکده فناوری‌های نوین سبلان نیز در نمین تکمیل شده و همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید، گفت: این آزمایشگاه‌ها در بخش‌های فیزیک، شیمی و محیط زیست بوده و امکان انجام مطالعات و تحقیقات گسترده علمی و پژوهشی را برای دانشجویان فراهم می‌آورد.

صادقی ادامه داد: برای احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه نمین یک میلیارد تومان و آزمایشگاه یاد شده نیز بیش از 400 میلیون تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: در مشگین‌شهر نیز در دانشکده کشاورزی شاهد افتتاح دو آزمایشگاه تخصصی در حوزه گیاهان دارویی و علوم زیستی بودیم که برای راه‌اندازی این آزمایشگاه نیز 400 میلیون تومان دانشگاه محقق اردبیلی هزینه کرده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: طی روزهای آینده اولین مرکز پزشکی – ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی به همت دانشکده تربیت بدنی افتتاح می‌شود که برای بهره‌برداری از آن 200 میلیون تومان هزینه شده است.

صادقی عنوان کرد: همچنین از نوسازی و تجهیز و راه‌اندازی مرکز رفاهی – بهداشتی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و افزود: این مجموعه نیز می‌تواند بستر و زمینه توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به اساتید دانشگاه ، کارکنان و دانشجویان را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت ایام‌الله دهه افتتاح تاریخ موزه علوم اردبیل نیز به انجام می‌رسد که دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند از این موزه استفاده کرده و بهره لازم را ببرند چرا که این مجموعه برای فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی یک منبع عظیم بهره‌مندی از نتایج تحقیقات، پژوهش‌ها و رجوع به علوم متعدد خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار