کد خبر: ۱۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 31 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر؛ محمدهادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و علیرضا پاک‌فطرت شهردار این کلان‌شهر با یکدیگر دیدار کردند و ماحصل این دیدار نوروزی، تصمیم‌گیری پیرامون مسائل مشترک فی‌مابین بود.

یکی از مهم‌ترین موارد این نشست که به تفاهم طرفین رسید، ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه در برخی خیابان‌های شهر شیراز، در راستای ارتقای فرهنگ سلامت عمومی در میان شهروندان، به‌عنوان یکی از شهرهای توریستی بین‌المللی بود.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شهردار این شهر در این نشست، در مورد تسهیل در استفاده کارکنان بیمارستان‌های تحت نظارت دانشگاه از پارکینگ‌های عمومی، نظارت مشترک دانشگاه و شهرداری در مسائل بهداشت محیط، مبارزه مشترک طرفین درزمینهٔ مصرف قلیان در نقاط مختلف شهر، تسریع در ساخت راه زیرزمینی درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری برای عابران پیاده با یکدیگر گفت‌وگو کرده و نکات مطرح‌شده موردتفاهم طرفین قرار گرفت.

تشکیل جلسات مستمر بین شهرداری شیراز و این دانشگاه در سال 94 باهدف ترویج فرهنگ سلامت در جامعه، دیگر موضوع مطرح‌شده در دیدار نوروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شهردار این شهر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار