آخرین شب فرهنگ و هنر استان ایلام با حضور مشاور وزیر ارشاد برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 10 February 2016
آخرین شب فرهنگ و هنر استان ایلام با حضور مشاور وزیر ارشاد برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛«حسن نجفی سولاری»در شب فرهنگ و هنر مهران در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: ورود در حوزه مجازی نیازمند داشتن آگاهی کافی است و مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان در این زمینه باید دقت کنندتا از فضای مجازی استفاده بهینه کرده و از این فرصت حداکثر بهره‌وری را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه حسن نوع‌دوستی و وطن‌پرستی از زمان دوران دفاع مقدس تاکنون بین مردم این استان موج می‌زند و همواره مدافع اصلی دفاع از انقلاب و نظام بوده‌اند، ادامه داد: امروز این استان به برکت انقلاب و پشتوانه مردم پیشرفت و توسعه زیادی داشته و مردم این استان باید از حداکثر امکانات رفاهی و فرهنگی برخوردار باشند.

«مراد ناصری» - فرماندار مهران نیز در این آیین بهترین و خوش‌ذوق‌ترین هنرمند را خداوند دانست و گفت: بهترین هنر خدمت به بشر است و هیچ‌گاه چنین هنری از بین رفتنی نیست.

وی برگزاری این جشنواره را بیانگر رشد و توسعه فرهنگی شهرستان‌های استان دانست و گفت: در گذشته هنرمندان برای فعالیت با محدودیت امکانات مواجه بودند ولی امروز باوجود امکانات و اختصاص اعتبارها زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای این قشر بیش‌ازپیش فراهم شده است.

دهه فرهنگ و هنر استان ایلام همزمان با دهه فجر در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد ایلام آغاز و هر شب یکی از شهرستان‌های استان به اجرای برنامه فرهنگی و هنری پرداختند./م



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار