عضو هیئت مدیره انجمن ملی عسل ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و نیز پیگیری‌های اساسی انتظار می‌رود عسل اردبیل در تمام داروخانه‌های کشور توزیع شود.
کد خبر: ۱۸۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 22 February 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، سید فردین صفوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان اردبیل و شرکت مهرنوش اردبیل 7 طرح جدید بسته‌بندی محصول عسل در اردبیل طراحی شده است که انتظار می‌رود با بسته‌بندی جدید عسل در اردبیل شاهد رونق صادرات این محصول به کشورهای همجوار باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اساسی برای توسعه صادرات محصول عسل بسته‌بندی استاندارد آن است، افزود: نیاز است تا در این راستا مسئولان استانی اهتمام ویژه‌ای برای این امر داشته باشند تا بتوانیم صادرات عسل در اردبیل را رونق بخشیم.

رئیس اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان اردبیل بیان کرد: استاندار اردبیل در بازدید از نمایشگاه عسل رضایت همه‌جانبه از بسته‌بندی استاندارد عسل در اردبیل داشت و انتظار می‌رود با حمایت‌های استانداری اردبیل بتوانیم در آینده نزدیک با طرح‌ها و بسته‌بندی استاندارد صادرات عسل اردبیل را رونق بخشیم.

صفوی تصریح کرد: امسال در استان اردبیل بیش از 6 هزار و 200 تن عسل تولید شد که در این راستا استان اردبیل رتبه سوم تولید محصول عسل در کشور را به خود اختصاص داده است و از نظر کیفیت نیز عسل اردبیل رتبه شاخص کشور را دارد.

وی اظهار کرد: باید مسئولان استانی برای برندسازی عسل اردبیل حمایت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند که در این راستا متأسفانه برخی بوروکراسی‌های اداری مانع توسعه و رشد صنعت زنبورداری در اردبیل شده است که نیاز است مسئولان مربوطه حمایت همه‌جانبه‌ای اتخاذ کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن ملی عسل ایران افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نیز پیگیری‌های اساسی انتظار می‌رود عسل اردبیل در تمام داروخانه‌های کشور توزیع شود چرا که این محصول خاصیت دارویی فوق‌العاده‌ای دارد که خوشبختانه مراحلی برای تحقق این امر انجام شده است و انتظار داریم مسئولان مربوطه نیز برای تحقق هرچه سریع‌تر این امر حمایت اساسی به کار گیرند.

صفوی بیان کرد: همشهریان و مسافرانی که قصد خرید عسل مرغوب در اردبیل را دارند باید عسل موم‌دار و باکیفیت را بخرند که در حال حاضر قیمت عسل طبیعی در استان اردبیل 60 هزار تومان است که این افراد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه خرید و فروش عسل با اتحادیه زنبورداران عسل اردبیل هماهنگی لازم را داشته باشند تا در اسرع وقت به این مشکلات در صورت بروز رسیدگی شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار