استاندار ایلام با اشاره به اینکه ارائه خدمات در بازار به مردم در ایام نوروز نباید تعطیل شود، گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان نیز به منظور رفاه حال مردم در تعطیلات باید حضور فعال داشته باشند.
کد خبر: ۱۹۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 06 March 2016
 استاندار ایلام با اشاره به اینکه ارائه خدمات در بازار به مردم در ایام نوروز نباید تعطیل شود، گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان نیز به منظور رفاه حال مردم در تعطیلات باید حضور فعال داشته باشند.

محمدرضا مروارید شامگاه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی اظهار کرد: باید تلاش کرد تا در شور و حال نورزوی،فضای کسب و کار و بازار در استان رونق گیرد تا هم منبع درآمدی برای بازاریان باشد و هم تبلیغاتی برای جذب گردشگر و عرضه محصولات استان به گردشگران و مسافرانی که وارد می شوند.

وی افزود: تمامی دستگاه های دولتی به ویژه نیروی انتظامی در راستای اجرای ماده 35 آیین نامه تعزیرات حکومتی زمینه اجرای احکام پرونده های تعزیراتی را در استان فراهم آورند.

مروارید از رسانه های گروهی به ویژه صدا و سیما برای همکاری و پوشش خبری گشت های سیار تعزیرات حکومتی در بازار دعوت کرد و یادآور شد: مردم باید از آنچه که در حوزه تعزیرات با متخلفان برخورد می شود، آگاهی یابند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: تعزیرات حکومتی با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری وضعیت تمام رستوران ها و مراکز عرضه غذا در سطح شهر را برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و مهمانان نوروزی بررسی کنند.

حشمت اله عسگری یادآور شد: همه صنوف در ایام تعطیل برای سهولت در ارائه خدمات به مردم شیفت کشیک داشته باشند و همواره از آمادگی لازم جهت رفع هر گونه مشکل برخوردار باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی نیز بر همکاری دستگاه ها با این سازمان تاکید کرد و افزود: این دستگاه برای رفع مشکلات بازار ایلام برنامه های مختلفی را تدوین و طراحی کرده که با همکاری مردم اجرایی و محقق خواهد شد.

نعمت الله بیرانوند ادامه داد: بدون همکاری و تعامل مردم استان ایلام هیچ طرحی از سوی این دستگاه اجرایی قالبیت اجرایی نداشته و موفقیت آمیز نخواهد بود بر این اساس همانند گذشته نیازمند همکاری صمیمانه مردم با این دستگاه هستیم.

وی با تاکید بر نظارت مستمر بر بازار میوه در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان ایلام اظهار کرد: گشت ویژه نوروز در دو مقطع از 16 تا 29 اسفند 94 همه روزه از ساعت 16 الی 21 و نیز در ایام نوروز از یکم تا 15 فروردین 95 از ساعت 8:30 تا 13:30 به استقبال تنظیم بازار و خرید میوه شب عید می روند و با حضور مستمر آماده رسیدگی به پرونده های تعزیراتی هستند.

وی اضافه کرد: طرح نظارتی برخورد با عرضه میوه های قاچاق و همچنین تنظیم بازار میوه در ایام به هیچ وجه تعطیل نخواهد بود و کارشناسان این اداره کل در ایام تعطیلات با تشکیل شعب سیار و ایجاد گشت های مشترک با سایر سازمان ها بطور قاطع با متخلفان برخورد می کنند.

بیرانوند از عموم مردم خواست شکایات خود را از طریق سامانه 124 و یا مراجعه حضوری به میز خدمت تعزیرات حکومتی مستقر در اداره کل و در شهرستان ها به ادارات شهرستان و یا از طریق تلفن 27402 322 پیگیری و رسیدگی می شود./م



منبع:ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار