در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری در این استان در بخش تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با امضای 18 تفاهم نامه در حوزه گردشگری پایان یافت.
کد خبر: ۱۹۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 07 March 2016
حسین خواجه بیدختی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس سه تفاهم در حوزه گردشگری سلامت، 11 تفاهم احداث مجتمع گردشگری، یک تفاهم تکمیل، تجهیز و بهره برداری از مجتمع های خدماتی- بهداشتی بین راهی، 2 تفاهم در حوزه تکمیل و تجهیز کمپینگ و یک تفاهم ایجاد مجتمع تفریح و سرگرمی امضا شد.
وی اظهار داشت: هفت تفاهم نامه از این تعداد متعلق به شهرستان مهدیشهر و شامل کمپینگ، مجتمع تفریحی و سرگرمی و مجتمع گردشگری، 2 تفاهم نامه مربوط به شهرستان سرخه شامل مجتمع گردشگری سلامت و یک تفاهم نامه مربوط به شهرستان گرمسار در زمینه ایجاد مجتمع گردشگری سلامت است.
وی خاطرنشان کرد: بقیه تفاهم نامه ها نیز به شهرستان میامی با یک تفاهم در خصوص تکمیل، تجهیز و بهره برداری از کمپینگ گردشگری، 2 تفاهم نامه برای ایجاد مجتمع گردشگری در شهرستان دامغان، 2 تفاهم برای راه اندازی مجتمع گرشگری در شهرستان شاهرود و سه تفاهم نامه برای احداث هتل، مجتمع گردشگری ، تکمیل، تجهیز و بهره برداری از مجتمع خدماتی - بهداشتی بین راهی در سمنان اختصاص دارد.
وی ادامه داد : نخستین همایش سرمایه گذاری استان سمنان با عنوان 'کومش، گنجینه فرصت ها' روز یکشنبه شانزدهم اسفند 94 در قالب چهاربخش تخصصی شامل صنعت و معدن، کشاورزی، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و زیرساخت خدمات شهری و انرژی برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این همایش حدود 300 سرمایه گذار، مسئول و مدیر کل ادارات و کارشناسان و منتخبین مجلس دهم حوزه های انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی و دامغان حضور داشتند.
محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، محمدرضا خباز استاندار سمنان و جمعی از مدیران اجرایی و سرمایه گذاران در این همایش حضور داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار