امام جمعه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،امام جمعه سمنان گفت: مجلس خبرگان رهبری هیچ پس‌لرزه‌ای پس از انتخابات نخواهد داشت؛ امروز رقابت تمام شده و زمان رفاقت فرارسیده است.
کد خبر: ۱۹۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 11 March 2016

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان و در جمع مردم مرکز استان اظهار داشت: مردم ولایی، انقلابی و مؤمن استان ممتاز سمنان در روز هفتم اسفندماه امسال و دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به خوبی درخشیدند و پای صندوق‌های رأی آمدند و به ندای رهبری امام خامنه‌ای لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: مردم استان سمنان نشان دادند که رهبرشان را قبول دارند و ایشان را تنها نمی‌گذارند و نظام اسلامی را دوست دارند.

امام جمعه سمنان گفت: مردم کشورشان را دوست دارند و مردم استان سمنان نیز همچون سراسر کشور در انتخابات با درخششی مثال‌زدنی نشان دادند در خط امام، رهبری و نظام اسلامی هستند.

شاهچراغی اضافه کرد: مردم در ساعت‌های نخست انتخابات، صف‌های طولانی تشکیل دادند و آنچه سیمای جمهوری اسلامی ایران نشان می‌داد، این بود که این حضور پرشور و مثال‌زدنی بوده و پیام‌های متفاوتی برای دشمن داشته و امید است خداوند متعال در دنیا و آخرت، اجر و ثواب این اقدام انقلابی را به مردم ایران عطا فرماید.

وی تصریح کرد: حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات، خداپسندانه و مردم‌پسندانه بود و باید به سهم خود به‌عنوان نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری از مردم ولایی استان قدردانی کنم که مانند دوره نخست، ما را مورد لطف و محبت قرار دادند.

امام جمعه سمنان گفت: مجلس پنجم خبرگان رهبری ولایی‌تر، منسجم‌تر و در میدان‌تر خواهد بود و این مجلس از دوره قبل از جهت ولایی بودن کاندیداها بهتر شده و تصور نشود در آن خبری هست؛ همه حامی رهبری و پشت سر رهبری هستند و از ولایت حمایت می‌کنند، همان‌طوری که مردم ایران اسلامی از ولایت فقیه حمایت می‌کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: مجلس خبرگان رهبری هیچ پس‌لرزه‌ای پس از انتخابات نخواهد داشت که برخی می‌گویند پس‌لرزه‌ها را کنار بگذارید و مجلس شورای اسلامی نیز باید همین‌طور باشد و نمایندگان و منتخبان مردم اگر پس‌‌لرزه‌ای دارند، کنار بگذارند؛ چراکه انتخابات تمام شده‌است.

امام جمعه سمنان گفت: نگاه‌ها علیه یکدیگر باید اصلاح شود و منتخبان و نمایندگان مردم علیه هم چیزی نگویند، زیرا امروز رقابت تمام شده و زمان رفاقت فرارسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار