امام جمعه ابرکوه:
امام جمعه ابرکوه گفت: مردم یزد از سفر کاروان دولت تدبیر امید به استان یزد به خوبی استقبال کردند و این سفر زمینه رشد، بالندگی وشکوفائی استان را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۱۹۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 12 March 2016
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهار کرد: رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز به عنوان نماینده دولت در سفر به ابرکوه مسائل مشکلات این شهرستان را بررسی کرد.
وی افزود: مسائل ومشکلات شهرستان ابرکوه درحوزه بهداشت و درمان وب یمارستان ، راه و راه آهن جهت استحضار رئیس جمهوری و هیات دولت در نامه ای مشترک فرماندار تنظیم و تحویل شد.
حسینی با اشاره به بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از آثار طبیعی و تاریخی ابرکوه و قول های ایشان برای رشد صنعت گرشگری خاطرنشان کرد: ابرکوه بخاطر بی آبی و خشکسالی های پیاپی دیگرنمی تواند مثل گذشته قطب کشاورزی داشته باشد و بخاطر بنود امکانات نمی تواند قطب صنعتی باشد.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: ولی ما ظرفیتی بالا تراز اینها در حوزه گردشگری داریم اما ناشناخته است که می توانیم باتوجه به حمایت های میراث فرهنگی کشور، شهرستان ابرکوه را درجهت قطب گردشگری رشد و توسعه دهیم .
حسینی بااشاره به سرمایه بالقوه درحوزه گردشگری گفت : علاوه برزمینه میمهان نوازی مردم شهرستان ایجاب می کند که با کمترین هزینه بیشترین کارآفرینی ودرآمد زائی را در صنعت گردشگری برای شهرستان داشته باشیم.
امام جمعه ابرکوه بااشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ملت ایران بدنبال منویات رهبر معظم انقلاب هستند و در خط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.
خطیب جمعه ابرکوه باگرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام (ره) که روز شهدا نام گذاری شده است افزود: امیدوارم مسئولان این بنیاد کاری کنند که زمینه رضایتمندی ایثارگران بهتر فراهم شود.
امام جمعه ابرکوه با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)افزود: مردم بخوبی دربرگزاری مراسم بزرگداشت شهادت مظلومانه ام ابیها حضرت زهرا(س) فعال هستند.
حسینی به تسلیت سالگرد رحلت یادگار امام مرحوم حاج احمد آقا اظهار کرد: این یار فدارکار پدر و رهبر در تمام مراحل مبارزات با امام بود و در دوران انقلاب و پس از آن به عنوان مشاور و امین و یار فدارکار امام لحظه ای آرام نبود .
وی یادآورشد: احمدآقا پس از امام (ره) هم با کمال ادب و خضوع در برابر مقام ولایت زانوی ادب برزمین نهاد و با اعتقاد و ایمان از ولی فقیه پیروی و حمایت وسفارش کرد که هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد.
به گزارش ایرنا،ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار