کد خبر: ۱۹۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 16 March 2016
برخورد 3 خودرو 2 کشته برجای گذاشت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: صبح امروز برخورد پژو پارس و وانت و کامیون منجر به فوت 2 نفر و مصدومیت 2 نفر دیگر شد.

حبیب حسینقلی‌زاده امروز اظهار داشت: صبح امروز چهارشنبه 26 اسفند ساعت 6 و 40 دقیقه به دنبال برخورد سه دستگاه خودروی پژو پارس و وانت و کامیون، منجر به مرگ 2 تن و مصدومیت 2 تن دیگر شد.

وی گفت: این حادثه در جاده تبریز ـ ارومیه نرسیده به «خورخور» با برخورد سه خودروی پژو پارس ـ وانت ـ کامیون روی داد و اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اسکو، پایگاه‌های اورژانس 115 خورخور، سرای و ایلخچی را به محل حادثه اعزام کرد.

حسینقلی‌زاده در ادامه گفت: با بررسی صحنه حادثه و وضعیت مصدومان توسط تکنسین‌های اورژانس 115 از فوت دو تن و مصدومیت دو تن دیگر خبر دادند که مصدومان حادثه با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شدند.

وی در ادامه گفت: در حوادث ترافیکی قرار دادن نشانه‌ها و علائمی در نزدیکی محل تصادف از بروز حوادث بعدی جلوگیری می‌کند.


واژگونی پژو در تبریز مرگ یک نفر را به همراه داشت+ عکس

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از واژگونی پژو با یک کشته در پل افلاک نمای تبریز خبر داد.

حبیب حسینقلی‌زاده  اظهار داشت: شب گذشته سه‌شنبه 25 سواری پژو SD مرگ یک تن و مصدومیت یک تن دیگر را به همراه داشت.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 23 و 30 دقیقه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز، پایگاه اورژانس 222 به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی مرگ یک تن را تائید کردند که به علت شدت ضربه و آتش‌سوزی فوت کرده بودند و پس از خاموش کردن آتش، یک مصدوم را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند.

حسینقلی‌زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومان و کشته‌ها را در بر می‌گیرد و در این حوادث واژگونی‌ها در صدر حوادث هستند و ارتباطی به نوع خودرو ندارد که مطمئنا با رعایت موارد ایمنی و راهنمائی رانندگی شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام واژگونی خودرو سواری آردی گفت: واژگونی خودرو در صدر حوادث ترافیکی جاده‌ای است و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی این حوادث را کاهش می‌دهد.


قاتل نامرئی جان کودک 11 ماهه تبریزی را گرفت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: کودک 11 ماهه به دنبال مسمومیت با مونوکسیدکربن در داخل حمام، جانش را از دست داد.

حبیب حسینقلی‌زاده امروز اظهار داشت: ساعت 20 شب گذشته گزارش کاهش هوشیاری از خیابان شمس تبریزی به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز شد.

وی افزود: با اعزام پایگاه 219 تبریز به محل حادثه و بررسی صحنه، از فوت نوزاد 11 ماهه خبر دادند که به دنبال مسمومیت با مونوکسید کربن روی داده بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: وجود محلی برای ورود و خروج هوا، امکان مسمومیت با مونوکسید کربن را کاهش می‌دهد./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار