رادفر:مدیران و مسئولان شهرستانی از همین حالا تجزیه و تحلیل های انتخاباتی حوزه و منطقه خود و همچنین شناسایی و ساماندهی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را شروع کنند تا بتوانیم انتخابات باشکوهی در استان برگزار کنیم.
کد خبر: ۱۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 07 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علیرضا رادفر در جلسه دیدار استاندار آذربایجان غربی با معاونین، مدیران ستادی، فرمانداران و بخشداران استان که در سالن همکف استانداری برگزار شد با تاکید بر لزوم آشنایی کامل مدیران با قوانین و مقررات اظهار داشت: مدیریت ما باید بر اساس قانون صورت گیرد تا بتوانیم به صورت صحیح سیاست‌های دولت را راهبری و مدیریت کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که مدیران و مسئولانی که بر سر کار هستند مدیران سیاسی هستند نه فعالین سیاسی افزود: مدیران و مسئولان باید بدون هیچ گرایشی به حزب خاص و کاملا بی طرفانه به اجرای قوانین و سیاست های تبیین شده دولت بپردازند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران دولت تدبیر و امید وظیفه اجرای سیاست های دولت و همچنین دفاع از این سیاست ها را بر عهده دارند.

رادفر با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نیز افزود: باید به این نامگذاری هوشیارانه به عنوان یک فرصت ارزشمند نگاه کنیم و زمینه های لازم برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همراه ساختن مردم با دولت را آماده سازیم.

وی استفاده از ظرفیت موجود در سازمان‌های مردم نهاد برای حل مشکلات جامعه مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده از مشارکت مردم و تقویتNGO ها برای حل بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اذربایجان غربی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی و سیاسی استان تصریح کرد: در سال گذشته علی‌رغم وجود گروهک‌های تروریستی در کشورهای منطقه و تهدیدی که به واسطه فعالیت این گروهک‌ها در اطراف مرزهای استان وجود داشت توانستیم با اقدامات هوشمندانه و مدیریت صحیح تهدیدها را از بین ببریم و در سال 94 نیز این امنیت پایدار را مراقبت و ارتقاء خواهیم بخشید.

رادفر با اشاره به برگزاری انتخابات در سالجاری اظهار داشت: مدیران و مسئولان شهرستانی از همین حالا تجزیه و تحلیل های انتخاباتی حوزه و منطقه خود و همچنین شناسایی و ساماندهی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را شروع کنند تا بتوانیم انتخابات باشکوهی در استان برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار