دادستان مازندران
دادستان مازندران با بیان اینکه مسافرانی که به مازندران سفر می‌کنند باید پوشش و عفت عمومی را رعایت کنند،گفت: با افرادی که امنیت عمومی جامعه را جریحه‌دار می‌کنند و سبب مزاحمت مردم می‌شوند برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 17 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام  اسدالله جعفری در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس با بیان اینکه قرآن کریم نگاهش به موضوعات تحول عمیق و معنادار است، اظهار کرد: تحول در طبیعت و شکل‌گیری در بهار مظهر جمال و جلال پروردگار را هویدا می‌کند.

وی افزود: تحول در عالم طبیعت برای ما پیامی دارد که انقلاب باید در قلوب و نفوس صورت گیرد.

دادستان مازندران با بیان اینکه بخش عمده کار دستگاه قضا با نیروی انتظامی گره خورده است، اضافه کرد: سال 94 عملکرد ناجا مازندران در ایجاد امنیت پایدار با ملاحظات برخی از موارد که با رشد جرائم مواجه بود دارای امنیت خوبی بوده‌ایم.

این مسئول به فعالیت دستگاه قضا در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: ایجاد واحدهای کشیک در ایام نوروز تمامی دادسراها و دادگاه‌های شهرهای مازندران در دو نوبت صبح و عصر فعالیت دارند.

جعفری با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی دستگاه قضا برای حفظ امور بیت‌المال تدابیر مناسبی در نظر گرفته است، ادامه داد: دستگاه‌هایی که در حوزه انفال مسئولیت دارند برای اینکه برخی افراد احساس نکنند در تعطیلات مسئولان حضور ندارند برای نظارت مناسب کشیک 24 ساعته تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه در مازندران شاهد حضور مهمانان و مسافران زیادی هستیم، بیان کرد: سال‌های اخیر شاهد کم کاری شرکت‌های بیمه‌ای در مازندران بودیم اما امسال برای خدمات‌رسانی مناسب بیمه‌گزاران در ایام تعطیل کشیک هستند.

دادستان مازندران با بیان اینکه برای حفظ امنیت و شئونات اسلامی در شهرک‌های ساحلی جلساتی برگزار شد، افزود: همه شهروندان و مسافران در مازندران مکلف به رعایت شئونات اسلامی هستند.

جعفری در پایان سخنانش با اشاره به اینکه مسافرانی که به مازندران سفر می‌کنند باید پوشش و عفت عمومی را رعایت کنند، گفت: با افرادی که امنیت عمومی جامعه را جریحه‌دار می‌کنند و سبب مزاحمت مردم می‌شوند برخورد قانونی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار