معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت:‌ در دولت تدبیر و امید ظرفیت مناسبی برای مشارکت اجتماعی بانوان استان فراهم شده است.
کد خبر: ۱۹۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 18 March 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در آخرین جلسه کارگروه زنان و خانواده استان طی امسال گفت: با اجرای برنامه‌هایی که در حوزه زنان انجام شده است و فعالیت‌هایی که در سال آینده در دستور کار قرار دارد سال 95 سال شکوفایی مشارکت اجتماعی زنان و دختران استان است.

وی خاطر نشان کرد: آغاز و پایان سال 95 با نام حضرت فاطمه(س) و ولادت حضرت زهرا(س) همراه شده است و بدون شک این مناسبت فرخنده مورد توجه مسئولان ارشد نظام قرار خواهد گرفت.

طالبی افزود: در دولت یازدهم بسترهای مطلوبی برای حضور زنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی به وجود آمده و در سال آینده نیز توجه به جایگاه بانوان و مسائل مربوط به امور خانواده افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به تدوین سند راهبردی مسائل زنان و خانواده استان تصریح کرد: لازم است عملیات اجرایی این سند در سال 95 آغاز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه بانوان اظهار داشت: بسیاری از برنامه‌های انجام شده در این حوزه مطلوب بوده و با همکاری تمام دستگاه‌های استان مجموعه این فعالیت‌ها مورد تأیید قرار گرفته و تعدادی از آنها نیز به الگویی برای سایر استان‌ها در سطح کشور تبدیل شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این جلسه با بیان برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ولادت حضرت زهرا(س) هفته گرامی‌داشت مقام زن و روز مادر گفت: 4 هزار و 513 برنامه پیشنهادی برای این مناسبت‌ها به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اعلام شده است.

فخرالسادات خامسی‌هامانه افزود:‌ جشن بانوان فاطمی و تجلیل از زنان برگزیده استان، دیدار با بانوان ایثارگر، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان و برگزاری جشنواره‌های متنوع در حوزه زنان از جمله برنامه شاخص هفته گرامیداشت مقام زن و ولادت حضرت زهرا(س) خواهد بود.

 در ابتدای این جلسه نقاط قوت و ضعف سند راهبردی مسائل زنان و خانواده استان مورد بحث و تباد‌ل‌نظر قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار