مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: امسال بوستان شهدا در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 07 April 2015

شهلا تاجفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: با همکاری مسئولان و کارشناسان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی همچنین شهرداری ارومیه در راستای راه‌اندازی بوستان شهداء در ارومیه گام برداشته می‌شود.

وی با اشاره به کاشته شدن نهال‌ها توسط خانواده شهدا و مادران فرزندان گلگون‌کفن همچنین نصب پلاک آنها بر روی اصله‌ها، اضافه کرد: سال گذشته این طرح به صورت پایلوت با مقیاس کوچک در پارک ائل‌لر باغی ارومیه به مرحله اجرا گذاشته شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این طرح به صورت آزمایشی در مساحت 2 هزار مترمربع قبل از عید نوروز در محل پارک ائل‌لر باغی با حضور مادران شهداء به مرحله اجرا گذاشته شد، ادامه داد: طرح نهایی در راستای راه‌اندازی بوستان شهداء در مقیاس وسیع اجرا خواهد شد.

تاجفر جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در حوزه حفاظت محیط زیست، زنده نگه داشتن یاد و راه لاله‌های خونین‌بال استان و همچنین تجلیل از خانواده شهدا را مهم‌ترین اهداف در اجرای این طرح دانست و یادآوری کرد: به طور قطع این حرکت‌ها در غنی‌سازی فرهنگ عمومی تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد.

وی به فعال‌سازی کانون فرهنگی و اجتماعی زنان اشاره و تصریح کرد: با انتصاب مدیریت جدید در کانون مورد اشاره فعالیت‌های آموزشی، اجتماعی و تفریحی ویژه خواهران با جدیت و ابتکار بیشتری دنبال می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به راه‌اندازی همه‌روزه نمایشگاه و فروشگاه جهت ارائه غذاهای سنتی و بومی در این مکان اشاره کرد و گفت: این طرح با مشارکت بانوان توانمند و فعال استان جهت ارائه خدمات به سایر اقشار جامعه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار