تگرگ، باران و باد پدیده های غالب هفته آینده؛
تابناک: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر ورود تدریجی سیستمی ناپایدار از بعدازظهر فردا از سمت غرب و جنوب غرب می باشد که درروز یکشنبه و دوشنبه بطور فعالتری برروی این استان عمل خواهدکرد.
کد خبر: ۲۰۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 25 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، هوای اصفهان طی دو روز اخیر وضعیت آرام توام با بادهای بهاری را داشته است و هرچند در دومین روز بهار بارش هایی برخی نقاط استان را فراگرفت اما چند روزی است جو آرام میهمان آسمان اصفهان شده است.

روزهای آفتابی و شبهای نه چندان سرد با وزش ملایم باد هرچند روزهای آرامی را برای مسافران چادرخواب اصفهان فراهم کرده است اما پیش بینی های جدید بیانگر بازگشت دوباره بارش های باران به استان اصفهان در هفته آینده است.

تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر ورود تدریجی سیستمی ناپایدار از بعدازظهر فردا از سمت غرب و جنوب غرب می باشد که درروز یکشنبه و دوشنبه بطور فعالتری برروی این استان عمل خواهدکرد.

براین اساس اکثر امروز جمعه نقاط استان اصفهان شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری است که از روز شنبه افزایش ابر وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان وبارش پراکنده در نواحی غربی وجنوبی استان قابل پیش بینی است .

روز یکشنبه در اکثر نقاط استان بارش های رگباری بهاری در مناطق مستعد همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

پیش بینی دما: دمای هوا در 24 ساعت آینده 2 تا 3 درجه افزایش خواهد داشت.

پیش بینی سه روزه شهر اصفهان، جمعه صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد، شنبه کمی ابری، بتدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و یکشنبه قسمتی ابری تا ابری همراه با رگبار بهاری ورعدوبرق،گاهی وزش باد نسبتاً شدید است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار