مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران از اجرای 100عنوان برنامه در بیش از 1400 پایگاه مقاومت بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 30 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، ام‌السادات رخشنده اظهار کرد: برنامه هفته گرامیداشت زن و مادر در مقابله با تهدید و آسیب دشمن علیه زنان بوده و فرصتی است که کرامت و جایگاه آنها بروز پیدا کند.

وی افزود: با توجه به جایگاه زن و مادر در جامعه، نقش زنان اسلامی در پیشبرد اهداف متعالی و انسان‌ساز جوامع بشری دارای اهمیت است و این توانمندی زنان را در اداره جامعه و تربیت خانواده موثرتر می‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان استان در سطح سراسر نواحی، 70 حوزه و 1400 پایگاه مقاومت بسیج خواهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیش از 100عنوان برنامه با موضوع‌های مختلف مانند فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اجرا می‌شود.

رخشنده اظهار کرد: جشن متمرکز میلاد کوثر همزمان در سراسر نواحی استان با حضور همه گروه‌ها و بانوان با محوریت حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران، خاطرنشان کرد: 12 فروردینکه روز زن، بصیرت، مشارکت سیاسی و وفاداری به نظام اسلامی عنوان شدهبه موضوع‌های سبک زندگی اسلامی، برنامه مادرانه و دخترانه، نمایشگاه حجاب و عفاف و اقتصاد مقاومتی می‌پردازد.

وی افزود: شرکت در نماز جمعه با هدف بیعت با ولی‌قیه، تبعیت از فرهنگ مهدویت و انتظار در زمره برنامه روز جمعه با عنوان زن، نشاط، معنویت و فرهنگ انتظارقرار دارد.

رخشنده تبیین شعار سال، نقش زنان کار‌آفرین و تجلیل از آنان را از جمله برنامه روز شنبه با عنوانزن، کارآفرینی، اقتصاد، خانواده و اصلاح الگوی مصرف دانست و افزود: زن، عفاف، تربیت و تحکیم خانواده عنوان برنامه روز یک شنبه 15 فروردین است و زن، خود باوری، ترویج فرهنگ و هنر اسلامی عنوان روز دوشنبه نام‌گذاری شد.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران گفت: در روز آخر هفته گرامی داشت مقام زن نیز که به عنوان زن، مدیریت، سلامت خانواده و تعالی جامعه نام دارد جامعه زنان استان علاوه بر اجرای همزمان برنامه‌ها در نواحی، همایشویژه خواهرانشاغل و بازنشسته پاسدار را با مراسم تجلیل از آنها برگزار می‌کند.

وی همچنین از اجرای مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی و بومی محلی در این هفته خبرداد و اظهار کرد: دیدار خواهران سازمان بسیج جامعه زنان با فرمانده و نماینده ولی‌فقیه سپاه کربلا، دیدار با مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم، دیدار با علمای دینی و خانواده شهدای دفاع مقدس از جمله برنامه سازمان بسیج است.

رخشنده با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی، افزایش جمعیت و نهضت بصیرت‌افزایی یادآور شد: از آنجائی که زنان نقش اساسی در حمایت از اقتصاد مقاومتی دارند، برنامه‌های مختلفی در راستای تحقق فرموده مبنی بر اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی در بین خانواده‌ها داریم.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران گفت: طرح یک ساله «بانوی آب» که برای حفاظت از محیط‌زیست تدوین شده است با هدف حمایت از منابع طبیعی، آب و خاک، در برنامه امسال جامعه زنان قرار گرفت.

وی در مورد شهید شاخص سال 95 جامعه زنان نیز خاطرنشان کرد: شهیده رقیه رضاییکه در فاجعه قتل عام زائران حج تمتع در سال 66 در مکه توسط آل سعود به شهادت رسید به عنوان جوان‌ترین بانو شهیده مراسم حج و هفتمین شهیده سال جامعه زنان کشور معرفی شده است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار