خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تعداد تشکل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاسی دارای شناسنامه در این استان ۱۷ مورد است که می‌توانند در انتخابات آتی مجلس شرکت کنند.
کد خبر: ۲۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 08 April 2015

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تعداد تشکل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاسی دارای شناسنامه در این استان ۱۷ مورد است که می‌توانند در انتخابات آتی مجلس شرکت کنند.

علیرضا رادفر امروز در نشست تشکل‌ها و فعالین سیاسی استان آذربایجان غربی با معاون سیاسی وزیر کشور که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، حمایت از احزاب و فعالیت‌های سیاسی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: نشاط سیاسی یکی از لازمه‌های اصلی تقویت فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در جامعه است که باید بیش از بیش مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد.

وی کم کردن هزینه فعالیت‌های سیاسی را از دیگر عوامل توسعه و تقویت فعالیت‌های احزاب و تشکل‌های سیاسی برشمرد و گفت: گاهاً مشاهده می‌شود که بالا بودن هزینه فعالیت‌های سیاسی مانع از حضور گسترده و مشارکت فعالانه افراد در این عرصه می‌شود لذا لازم است با همدلی و همزبانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، بسترهای نهادینه سازی و تقویت فرهنگ مشارکتی در جامعه فراهم شود.

رادفر تاکید کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نباید تنها و صرفاً در فصل‌های انتخابات فعال شوند بلکه باید شرایطی فراهم شود تا این احزاب در همه فصول و در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از روش‌های فعالیت‌های سیاسی شنیدن صدای منتقدین است بنابراین باید در عرصه‌های مدیریتی و سیاسی قدرت تحمل شنیدن صدای مخالفین و منتقدین را داشته باشیم، البته انتقادها نیز باید با هدف رفع کمبودها و کاستی‌ها مطرح شود نه تخریب و کارشکنی.

رادفر به ارائه گزارشی درباره تعداد تشکل‌های سیاسی فعال در استان پرداخت و افزود: در حال حاضر در آذربایجان غربی 17 تشکل سیاسی دارای شناسنامه و مجوز فعالیت وجود دارد که لازم است با حمایت و بستر سازی، تعداد این تشکل‌ها در استان افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار