طي مراسمي روسا، نواب و دبيران هيات هاي ورزشي آذربايجان غربي مورد تجليل قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۰۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 07 April 2016
هیات های ورزشی
طي مراسمي روسا، نواب و دبيران هيات هاي ورزشي آذربايجان غربي مورد تجليل قرار گرفتند.

جوان پرس : طی مراسمی روسا، نواب و دبیران هیات های ورزشی آذربایجان غربی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 مدیر کل ورزش و جوانان در این مراسم که در هتل آریا ارومیه برگزار شد، گفت: هیات های ورزشی بازوان قدرتمند فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان در راستای توسعه و گسترش ورزش در بخش همگانی و قهرمانی هستند.

 عبدالله چمن گلی اظهار کرد: هم اکنون ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۶۳۲ هیات ورزشی شهرستانی در آذربایجان غربی تحت پوشش این اداره کل فعالیت دارند.
چمن گلی افزود: در سال ۹۵ نخستین رویداد آسیایی در رشته کبدی جوانان از ۲۵ فروردین ماه جاری به میزبانی ارومیه و با حضور ۱۸ تیم آسیایی از ۱۰ کشور در دو بخش زنان و مردان برگزار می شود و این امر مهم سرآغاز خوبی برای استان خواهد بود.

 

http://www.sport-ag.ir/portals/sport-ag.ir/90-8/IMG_8569.jpg
وی ادامه داد: حمایت های مادی و معنوی استاندار آذربایجان غربی نقش مهمی در میزبانی مسابقات مهم و پیشبرد اهداف ورزشی داشته است به طوری که بودجه جاری ورزش استان ۱۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.
چمن گلی افزود: تلاش هیات های ورزشی و همکاری آنها با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان می تواند در سالی که رویداد مهم المپیک را در پیش داریم، نقش تاثیرگذاری برای بستر سازی و حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی پوش استان در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیروی برزیل دارد.

 

در این مراسم که با ضیافت شام همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از روسا، نواب و دبیران ۴۸ هیات های ورزشی استان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار