معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۹۶۸ کیلومتر مرز مشترک این استان با ۳ کشور به مهمترین فرصت اقتصادی توسعه در شمال غرب کشور تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 10 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علیرضا رادفر در سمینار فرمانداران و بخشداران آذربایجان غربی که با حضور معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی و استاندار آذربایجان غربی در سالن جلسات استانداری ترتیب یافت، با گرامیداشت نام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: آذربایجان غربی با تقدیم بیش از 12 هزار شهید گلگون کفن دین خود را در دفاع از کیان اسلامی ادا کرده است.

وی با اشاره به وجود 968 کیلومتر مرز مشترک آذربایجان غربی با کشور های عراق، ترکیه و جمهوری خود مختار نخجوان گفت: هم اکنون با تدبیر استاندار آذربایجان غربی مرزهای استان تبدیل به فرصتی برای توسعه شده است و وجود منطقه آزاد تجاری ماکو نمونه ای بارز از استفاده از ظرفیت مرزهای استان برای رفاه و معیشت مردم منطقه است.

رادفر با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری افزود: بی شک حرکت کارگزاران نظام در این راستا موجب ارقای وحدت ملی و عزم همگانی و بی اثر شدن توطئه های دشمنان نظام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: کارگزاران نظام با خلاقیت، هوشمندی و تدبیر باید از منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار دولت و ملت ، همدلی و همزبانی در جهت رسیدن به اهداف و آرمان های نظام و تحقق مطالبات مردم بهره بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت اخیر تیم مذاکره کننده هسته ای کشور در مذاکرات لوزان اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان با حمایت مقام معظم رهبری و رییس جمهور و مدیریت وزیر امور خارجه به موفقیت رسیده و امیدواریم این موفقیت نهایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار