رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با وجود ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی طرح جامع ساماندهی دریاچه شورابیل مغفول است.
کد خبر: ۲۱۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 14 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،ایرج آقازاده شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل در پی طرح نامه اجرای پروژه‌های عمرانی پیرامون دریاچه شورابیل تصریح کرد: نیاز است در پروژه‌های عمرانی پیرامون این دریاچه به جای نگاه انتفاعی نگاه خدماتی داشته باشیم.

وی افزود: این مهم ایجاب می‌کند تمامی پروژه‌ای عمرانی در قالب طرح جامع ساماندهی به اجرا درآید تا در آینده مشکلی به لحاظ اجرای پروژه‌ها به وجود نیاید.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اردبیل با تأکید بر اینکه متأسفانه هر مدیری می‌آید نقاشی پیرامون دریاچه کشیده و می‌رود، اضافه کرد: نباید با تغییر مدیران سلایق مختلف اعمال شود.

آقازاده با تأکید به اینکه تا زمانی که طرح جامع نباشد نمی‌توان ظرفیت‌های دریاچه را احیا کرد، ادامه داد: بهتر است در ابتدا طرح جامع آماده شده و سپس نسبت به اجرای پروژه‌ها اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: بنده از مجموعه شهرداری سؤال کردم و اعلام کرده‌اند فعلاً طرح جامع آماده نیست و لازم است شهرداری بررسی کنید که آیا پروژه‌های عمرانی جدید بعدها در تناقض با طرح جامع خواهد بود یا نه؟

در عین حال عضو دیگر شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با بیان اینکه شورابیل به لحاظ وسعت و محل قرارگیری امتیاز قابل‌توجهی برای استان محسوب می‌شود، اضافه کرد: جمع سودآوری پروژه‌های مشارکتی در دست اقدام شهرداری برای این مجموعه متجاوز از ۱۰ میلیارد ریال نیست.

سید غنی فروزان تأکید کرد: به دلیل پایین بودن مبلغ بهتر بود شهرداری خود هزینه کرده و پروژه‌ها را به بهره‌برداری می‌رساند تا درآمد پایدار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در پروژه‌های مشارکتی درخواستی شهرداری بوی واسطه‌گری شنیده می‌شود، ادامه داد: نباید اجازه سوءاستفاده به کسی داده شود و لازم است به مسائل حقوقی توجه شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار