معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:
تقی کهوریان در جلسه شورای تامین مسکن استان با اشاره به تاکیدات رییس جمهور محترم در عمل به تعهدات دولت گذشته گفت:مجموعه دولت عزم جدی برای اتمام طرح مسکن مهر دارد و امسال را سال پایانی این طرح اعلام کرده است. و دستگاههای اجرایی مکلف شده اند تاعملیات طرح های نیمه تمام خود را در این پروژه تاپایان سال 95 به اتمام برسانند.
کد خبر: ۲۱۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷ 22 April 2016


دستگاههای اجرایی مکلف به اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان امسال هستند.

وی افزود: براساس تصویب نامه هیات وزیران شرکت های خدمات رسان آب، برق، گاز و تلفن باید تاسیسات و خدمات مورد نیاز واحد های مسکونی مسکن مهر را تکمیل و انشعابات را به متقاضیان واگذار کنند.
معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی در ادامه سخنان خود اظهار داشت:بازار مسکن و ساخت و ساز مسکن در رونق اقتصادی نقش محوری دارد و به عنوان پیشران سایر واحدهای صنعتی و تولیدی در خروج از وضعیت رکود و رونق اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .
تقی کهوریان ادامه داد:بانک ها به عنوان مهمترین تامین کننده منابع مالی باید با تسهیل روند ارائه تسهیلات بانکی به سازندگان بخش مسکن، سرمایه گذاری در این بخش را رونق داده و تحرک سایر بخشهای مرتبط با مسکن را موجب شوند.
داریوش نصر مدیرکل راه وشهر سازی آذربایجان غربی دراین جلسه در خصوص آخرین وضعیت واحدهای مسکونی مهر و خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدها در استان گفت:براساس آخرین برآوردها برای تکمیل خدمات مورد نیاز این واحدهای در استان در حدود 540 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با اولویت بندی و تخصیص اعتبار در حال احداث و مراحل تکمیل قرار دارند.
در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دستگاههای خدمات رسان و شهرداری های استان در رفع مشکلات واحدهای مسکن مهر طرزلوی ارومیه،واحدهای مسکونی زیرکوهی ماکو،احداث و تکمیل شبکه های فاضلاب شهرهای میاندوآب، تکاب و سردشت ارائه و برای تسریع در روند اجرای این طرح های تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار