با حضور مسئولان استانی مرکز ام.آر.آی گچساران با اعتبار 60 میلیارد ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۲۱۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 24 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، ستار اسد‌پور مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران مرکز ام.آر.آی گچساران افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این مراسم با اشاره به هفته سلامت اظهار کرد: سازمان بهداشت جهانی هر سال در راستای اهمیت موضوع امنیت و سلامتی جامعه شعارهایی کلیدی را به عنوان هفته سلامت نامگذاری کرده که شعار امسال در راستای مبارزه با بیماری خطرناک دیابت بوده است.

ستار اسدپور به اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: افتتاح مرکز M.R.I پیشرفته گچساران در دستور کار قرار گرفت که این مرکز امروز با اعتباری افزون بر 60 میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی راه‌اندازی شد.

ستار اسد‌پور در ادامه افزود: افتتاح مرکز ام.آر.آی گچساران یکی از بزرگترین پروژه‌های هفته سلامت بود که با پیگیری و تلاش‌های نماینده مردم گچساران و باشت دیگر مسئولان امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی عنوان کرد: نصب این دستگاه تنها به شهرستان‌های 250 تا 300 هزار نفری تعلق می‌گرفت اما امروز این دستگاه در شهرستان گچساران با جمعیت 120 هزار نفر راه‌اندازی شد.

این مسئول تصریح کرد: این دستگاه نسبت به دستگاه قبلی از کیفیت بهتری برخوردار است و یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های دولتی در سطح کشور است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان گچساران اشاره کرد و افزود: برپایی چادرهای سلامت در مناطق پرتردد گچساران، اعزام پزشکان و نیروهای شبکه بهداشت به مناطق محروم و دورافتاده، برپایی ایستگاه‌های سلامت در برخی نقاط از جمله مصلای نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته سلامت در گچساران است.

اسدپور خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 6 پایگاه جدید بهداشتی و درمانی در مناطق حاشیه شهر از جمله محله سادات، شهرک گلستان، شهرک فرهنگیان، شهرک خلیج فارس، سه‌راهی و رزمندگان ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار