استاندار آذربایجان غربی در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر با انتقاد از بوروکراسی خشک در ادارات خواستار حل این مشکل در کلان کشور شد.
کد خبر: ۲۱۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷ 25 April 2016

سعادت


جوان پرس :
 استاندار آذربایجان غربی در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر با انتقاد از بوروکراسی خشک در ادارات خواستار حل این مشکل در کلان کشور شد.

سعادت با تاکید بر اینکه ” همه کارگران و کارفرمایان جهادگران اقتصادی هستند ” افزود : قانون تسهیل رفع موانع تولید در مجلس تصویب شد ولی بانک مرکزی مشکل ایجاد کرد.

استاندار آذربایجان غربی اذعان کرد : به عنوان مثال ; برای بازگشایی مرز سرو در ارومیه بیش از یکسال دوندگی کردیم و اخر سر مجبور تهدید شدیم تا قبول کنند بازگشایی و مشکل تعریض درب ها حل بشود.

سعادت تصریح کرد : در استان ۱۲۴۵ واحد راکد داشتیم که ۸۰۰ واحد ان قابل احیا شدن بود و در دستور کار جهاد کشاورزی و صنعت ومعدن قرار دادیم ولی با ایجاد برخی از موانع اجازه تسهیل این کارها را نمی دهند!

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ادامه داد :  قوانین مزاحم و دست وپاگیر در کشور زیاد است و این مهم باید در حوزه کار و تولید به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه ”  زمینه رشد تعاونی در آذربایجان غربی زیاد است و نیازمند حمایت و همراهی هستند ”  و  ضرورت حمایت از باغداران و رفع مشکل سیب در استان وجود دارد ” گفت : مشکل زنجیره تولید باید در استان حل شود و استان ظرفیت ارتقای این حوزه در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و غیره را دارد.

استاندار آذربایجان غربی  بیان کرد : همه مردم این استان اعم از ترک و کرد برای اعتلا و پیشرفت استان تلاش می کنند و امنیت کامل و پایداری در استان وجود دارد
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار