مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: شورای سازش در کارگاه های مازندران تشکیل می شود تا بتواند رای صادر کرده و به حل اختلافات کمک کنند.
کد خبر: ۲۱۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 25 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، کامران اصغری در نشست سه جانبه‌گرایی دولت، کارگر و کارفرما که در اداره کل تعاون، کار، و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد، ضمن تبریک هفته کارگر گفت: بایددر راه رسیدگی به وضعیت کارگران و تولیدکنندگان تمام تلاش ها صورت گیرد.

وی افزود: کشور در برابر همه فشارهای وارد شده بر اثر تحریم با ایستادگی قشر کارگر و تولید کننده توانست بر مشکلات غلبه کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه مهم ترین اصل برای مدیران صیانت از کارگر و کارگاه‌های موجود است، تصریح کرد: محور همه اقدامات در سال جاری پیگیری رویکرد شعار امسال بوده و امیدواریم با اقدام و عمل در راستای شعار اقتصاد مقاومتی گام‌های مهم برداریم.

وی افزود: باید با همگرایی سه جانبه تولید را رونق داده و با همدلی و همگرایی اهداف مورد نظر را دنبال کنیم.

اصغری اظهار کرد: هدف مهم در حوزه اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی مشخص است و باید با نشست سه جانبه راهکارهای لازم را برای رسیدن به این اهداف پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه همسو بودن و همراه بودن با تشکلات و ارتباط متقابل راه رسیدن به اهداف این اداره کل است، افزود: باید در این نشست به راهکارهایی برای حمایت از کارگر دست پیدا کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها مانع تولید هستند، گفت: باید تلاش کنیم موانع را از سر راه تولید برداریم و با تدابیر لازم و در نظر گرفتن مصالح جامعه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اختلاف نظرها در حوزه کارگری با کارفرما طبیعی و لازمه زندگی اجتماعی است،ادامه داد: همه دلسوزی ها باید برای تولید باشد تا هم نیاز کارگر تامین شود و هم تولیدکننده بتواند امیدوارانه ادامه دهد.

اصغری با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا ریشه برخی از اختلافات را بسوزانیم و این لازمه عملکرد درست تشکل ها است،عنوان کرد: تشکل ها که نماینده کارگر و بازوی دولت است اگر به درستی مدیریت شوند می توانند موثر باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه باید اساس ریشه و بنیاد کار را حفظ کنیم اظهار کرد:شورای سازش در کارگاه های مازندران تشکیل می شود تا بتواند رای صادر کرده و به حل اختلافات کمک کنند.

وی با بیان اینکه بیمه بیکاری مازندران در سال 94 نسبت به 93 رشد کمی داشته است، گفت: علت این موضوع وجود کارگران انتقالی از استان‌های دیگر بود و با بیکار شدن در آن حوزه به بخش بیکار مازندران افزوده شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار