استاندار اردبیل گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به شکل مطلوب در حال برگزاری است و سلامت آن را تضمین می‌کنیم.
کد خبر: ۲۲۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 29 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،مجید خدابخش صبح جمعه در شعبه اخذ رأی مسجد امام علی (ع) با بیان اینکه وضعیت برگزاری انتخابات در استان در حال نظارت و بازرسی است، تصریح کرد: از ساعات اولیه انتخابات به شکل مطلوب در حال برگزاری است.

وی افزود: مسئولان دولتی به مردم در خصوص سلامت انتخابات و صحت آن اطمینان می‌دهند و اینکه در برگزاری انتخابات اصل بی‌طرفی کامل رعایت خواهد شد.

استاندار اردبیل با اذعان به اینکه به صورت طبیعی میزان حضور در مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول است، تأکید کرد: با این وجود انتظار ما از شهروندان حضور به موقع در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر است.

خدابخش با بیان اینکه در استان اردبیل از هفت نماینده، پنج نماینده در دور اول انتخاب شده‌اند، اضافه کرد: در شش شهرستان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب دو نماینده دیگر در حال برگزاری است.

وی با تأکید به سلامت برگزاری انتخابات افزود: در دور اول نامزدها در هر سه صندوق یک نماینده داشتند که در مرحله دوم نامزدها در هر صندوق نماینده دارند و نمایندگان می‌توانند در خصوص سلامت انتخابات اطمینان حاصل کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به حضور همیشگی مردم اردبیل در عرصه سیاسی اضافه کرد: مردم اردبیل همواره در انتخابات مختلف حماسه سیاسی خلق کرده‌اند و این بار نیز خالق حماسه‌ای دیگر خواهند بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار