کارنامه انتخابات مجلس دهم مشخص شد؛
نتایج حکایت از پیروزی اعتدالگرایان و چهره های میانه رو در جریان انتخابات مجلس دهم در استان اردبیل است.براساس آمار غیر رسمی، با پایان شمارش آرای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس محمد فیضی از حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و شکور پور حسین از حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار به جمع بهارستانی ها پیوستند.
کد خبر: ۲۲۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 30 April 2016

با پایان شمارش آرای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس محمد فیضی از حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و شکور پور حسین از حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار به جمع بهارستانی ها پیوستند.

به گزارش تابناک اردبیل، در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین محمد فیضی کاندیدای مورد حمایت لیست امید با کسب 76 هزار و 145 رای راهی بهارستان شد و دیگر رقیب او سید کاظم موسوی که از اصولگرایان میانه رو به شمار می رود، 60 هزار 665 رای بدست آورد.

 در حوزه انتخابیه پارس آباد وبیله سوار نیز شکور پورحسین کاندیدای مورد حمایت لیست امید با کسب 52 هزار و 730 رای توانست از رقیب خود ایرج بیگدلو پیشی گرفته و جواز حضور در مجلس را کسب کند. بیگدلو نیز با نیز ۴۸ هزار و ۵۷۵ رای بدست آورد.

به این ترتیب بهارستان‌نشین‌های استان اردبیل صدیف بدری (مستقل مایل به اصولگرا)، رضا کریمی (اعتدالگرا) ، محمد فیضی (اعتدال گرا) از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، شکور پورحسین (اعتدال گرا) از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار، ولی ملکی (اعتدال گرا) از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، میر حمایت میرزاده (اعتدال گرا) از حوزه انتخابیه گرمی و بشیر خالقی (مستقل) از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر به عنوان هفت نماینده استان اردبیل در مجلس دهم حاضر می‌شوند.

این نتایج حکایت از پیروزی اعتدالگرایان و چهره های میانه رو در جریان انتخابات مجلس دهم در استان اردبیل است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
afsuus
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
سلام
متاسفانه تابناک اردبیل در این دوره از انتخابات تا حد ممکن به سود آقای موسوی تلاش کرد و نشان داد که از چه خط مشیی برخوردار است...زمستان رفت و رو سیاهی به ذغال ماند!
مدیر پایگاه تابناک اردبیل: خط مشی ما حمایت از کاندیداهایی است که ضمن داشتن شرایط اولیه ، انتخاب آنها بیشتر از سایرین به نفع اردبیل باشد. استفاده از ادبیات فوق شایسته یک فرد سیاسی و فرهیخته نیست . تابناک اردبیل در دور اول بی هیچ چشم داشتی از اساتیدی مثل مالک رضایی و بزرگانی مثل پیرموذن و بدری و کریمی و دکتر حقیقت پور خبر منتشر می کرد و ما لزوما با عینک جناحی و احساسی شما به وقایع نگاه نمی کنیم و آن را حق شهروندی می دانیم
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
"خط مشی ما حمایت از کاندیداهایی است که ضمن داشتن شرایط اولیه ، انتخاب آنها بیشتر از سایرین به نفع اردبیل باشد". اما رسالت خبری شما ایجاب می کرد که حداقل یک بار از کاندیدای دیگر حمایت می کردید، فقط یک بار.نه اینکه تمامی اخبار، گزارشها و عکس هایتان به نفع کاندیدای خاص باشد. و با انتشار اخبار و گزارشات هر دو کاندیدا کاش این تشخیص نفع را بر عهده خوانندگان می گذاشتید. حیف است قدر این همه بازدید کننده سایت تابناک را بدانید. با آرزوی توفیق برای شما
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
اینهمه تبلیغ و خودکشی شما نسبت به اقای موسوی بی نتیجه ماند
مدیر پایگاه  سایت تایناک اردبیل: انتشار چند خبر و ترجیح یک کاندیدا به کاندیدای دیگر حق هر فعال رسانه ای است و لزوما به معنای خود کشی یا انتشار اخبار غیر مستند نیست
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
یه وقت ننویسی اصلاح طلب. جیز میشین
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: اکثر اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند و در تفکیک انجام شده دقت لازم لحاظ شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
اما کیسه شما خالی ماند تابناک اردبیل جااااان
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: اشتباه نکنید در مرحله اول کارمان را انجام داده بودیم !!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
آقایان کریمی، میرزاده، فیضی و پورحسین از لیست امید و اصلاح طلبان هستند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
بنده هیچ وقت یک احمدی نژادی را حتی اگر غسل توبه و تعمید و ... هم بکند یک اصلاح طلب نمیدانم. فقط یک فرصت طلبی که با توجه به موقعیت و شرایط زمانه رنگ عوض کرده و از سادگی مردم سوء استفاده کرده میدانم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار