کد خبر: ۲۲۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 07 May 2016


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به ۹۰ روستا در سطح البرز از سوی جمعیت هلال احمر آموزش دیده‌اند، گفت: در شهرستان‌های اشتهارد و طالقان تیم‌های روستایی متشکل از ۵ نفر در حال آموزش امداد و نجات هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، داوود رجبی در نشست خبری تشریح برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان البرز که صبح امروز در مرکز جمعیت هلال احمر استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه معاونت امداد و نجات در سه بحث همگانی سمینارهای مختلفی برگزار می‌کند، اظهار داشت: سمینار زلزله، آوار برداری، آموزش روستاییان، تیم‌های خانه هلال و چادرزنی برگزار می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه در هفته هلال احمر مانورهای امداد و نجات برگزار می‌شود، افزود: مانور نجات در ارتفاع در دانشگاه، مانور در کوهستان در دو شهرستان ساوجبلاغ و طالقان و اردوگاه اضطراری در شهرستان طالقان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مانور زلزله در شهرستان کرج، گفت: مانور جاده در شهرستان اشتهارد اجرا می‌شود.

رجبی با بیان اینکه همایش تجلیل از داوطلبین و خانواده‌های امدادگر در هفته جاری برگزار می‌شود، افزود: دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر و مدافعین حرم، غبار روبی مزار شهدا، حضور در سازمان انتقال خون و اهدای خون از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر البرز در هفته منتسب به آن است.

وی با اشاره به افتتاح خانه هلال در شهرستان ساوجبلاغ در هفته جاری، گفت: در حال حاضر 20 خانه هلال فعال هستند.

رجبی با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به 90 روستا در شهرستان‌های ساوجبلاغ و کرج از سوی جمعیت هلال احمر آموزش دیده‌اند، افزود: در شهرستان‌های اشتهارد و طالقان تیم‌های روستایی متشکل از 5 نفر در حال آموزش امداد و نجات هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار