فرماندار نکا
فرماندار نکا بر ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۳۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 15 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، جعفر احمدی در جلسه شورای فرهنگی شهرستان نکا اظهار کرد: در امور فرهنگی مانند طلاق باید فرهنگ‌سازی کنیم و این امر تنها با کار کارشناسی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف‌گذاری در بحث امور خانواده و بانوان در شهرستان نکا تقویت بنیان و نهاد خانواده است، خاطرنشان کرد: امروز تقویت خانواده و مبارزه با ناجوانمردی‌های مقابله با نهاد خانواده بسیار اهمیت دارد.

فرماندار نکا با بیان اینکه باید بر گسترش دین و اخلاق، پرورش اسلامی و تقویت فرهنگ ایرانی - اسلامی تلاش کنیم، تصریح کرد: جامعه ایران تلفیق جریان‌های اخلاقی مثبت و منفی است اما باید به دنبال تقویت جریان‌های مثبت باشیم.

احمدی گفت: منابع فراوانی در مباحث مربوط به ترویج اخلاق فرهنگ ایرانی - اسلامی داریم و می‌توانیم با مراجعه به آنها فضای جامعه را بهبود ببخشیم.

وی گفت: کشور ایران بزرگان و مفاخر فراوانی دارد که باید از آنها نهایت استفاده را کنیم و به نظر می‌رسد عمل نکردن بزرگترین مشکل کشور است.

فرماندار نکا اظهار کرد: بزرگان ایران نتیجه خانواده اسلامی - ایرانی بودند که برای آرمان‌های اسلام مهم‌ترین دارایی خود در راه خداوند اهدا کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار