معاون فنی و عمرانی شهردار اردبیل گفت: بهسازی مسیر جدیدی از رودخانه بالیقلو در دست اقدام است و به هیچ وجه تکمیل پروژه ساماندهی رودخانه بالیقلو متوقف نشده است.
کد خبر: ۲۳۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳ 18 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رجب شمس عصر امروز در جریان بازدید از مراحل اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: ما با هدف بها دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام و تکمیل آنها و همچنین نیاز شهروندان به اجرای برخی از پروژه‌های فوری و آنی سعی کردیم تا نسبت به بررسی و تعیین خط و مشی برنامه‌های کلی اقدامات لازم را انجام دهیم تا بستر و زمینه انجام سریع پروژه‌ها در فصل کاری فراهم آید.

وی به تعیین خط‌مشی برنامه‌های فوری و اقدامات اساسی در اجرای برنامه‌های فنی و عملیاتی با رویکرد پروژه‌های زیربنایی را یادآور شد و تصریح کرد: در بحث هدایت آب‌های سطحی، ‌احداث تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح، احداث و بهسازی معابر اصلی و فرعی و تکمیل ساختمان‌های زیربنایی همچون پارکینگ‌ها، سالن‌ها، ساختمان‌های آتش‌نشانی،‌ شهرک‌های تفریحی، ساختمان‌های فرهنگی و پارک‌ها اقدامات خوبی آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار اردبیل گفت: ما با ایجاد هماهنگی نسبت به مراحل طراحی و برآورد هزینه‌ها اقدام کردیم و در همه این مراحل سعی بر شناسایی پیمانکاران صاحب صلاحیت برای انجام کارهای عمرانی با نظارت‌های دقیق بوده است.

شمس افزود: مدیریت مناطق شهرداری در واگذاری و اجرای پروژه‌ها با نظارت‌های کلی در قالب طرح‌های اجرایی در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اقدامات و هدف‌گذاری‌ها به نحوی انجام می‌شود تا زمینه بهره‌مندی از مزایا در تکمیل پروژه‌ها فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: به مانند سال گذشته اولویت ما بهسازی معابر سطح شهر با تولید و توزیع آسفالت، اجرای طرح تحولی شورابیل، احداث پل قدس، اجرای جداول، زیرسازی، پازل‌چینی، احداث کانال سنگی و بهسازی رودخانه بالیقلو است.

شمس بیان کرد: به هیچ وجه بهسازی رودخانه بالیقلو مورد غفلت و بی‌توجهی قرار نگرفته و در فازهای جدید سعی می‌شود تا این پروژه تکمیل‌تر شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار اردبیل همچنین از ضرورت تکمیل پروژه پل روگذر داروپخش و ضرورت فعال شدن این پروژه خبر داد و گفت: ‌در کنار فعال شدن این پروژه استادیوم پنج هزار نفری و تکمیل پروژه‌های مشارکتی نیز در دستور کار است.

وی افزود: امسال احداث دو باب کتابخانه، نوسازی و تجهیز چندین فرهنگسرا، احداث ساختمان کنترل ترافیک، تکمیل استخر شهرداری، توسعه و تکمیل ایستگاه محل موقت و دائمی زباله و احداث ساختمان جدید دانشگاه علمی، کاربردی در اولویت و تکمیل کار قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار