بسته آخر هفته
تابناک: تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.
کد خبر: ۲۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 16 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.


نشست "لطفا مرا لایک کنید" با حضور دکتر میثاق

این نشست که درباره شبکه های مجازی است به همت فرهنگسرا رسانه در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

رییس فرهنگسرای رسانه بیان کرد: این نشست با ‏عنوان "لطفاً من را لایک کنید" با نگاه به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از منظر روانشناسی اجتماعی برگزار می شود.‏

‏"مجید شریفی فر" گفت: دکتر "ابراهیم میثاق" کارشناس نام آشنای برنامه های شبکه چهار سیما با حضور در این نشست به ‏بیان ابعاد زندگی دوم جوانان در شبکه های اجتماعی از منظر روانشناسی می پردازد.‏

وی افزود: این برنامه روز پنجشنبه 27 فروردین ماه ساعت 17 بعدازظهر در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی واقع ‏در خیابان باغ گلدسته برگزار خواهد شد.‏

گفتنی است؛ این برنامه از سوی فرهنگسرای رسانه برگزار می شودو علاقه مندان به منظور کسب اطلاع از دیگر برنامه ‏های این فرهنگسرا می توانند با شماره 32607529 تماس حاصل کنند.‏

****

آثار پرتره و فیگور علی خالق در نگارخانه آپادانا

سرزدن به  در این آخر هفته، شما را با آثار پرتره و فیگور علی خالق مواجه می کند. خالق درباره این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه حدود ۲۳ اثر در اندازه های متفاوت ارائه کرده ام.

علی خالق ادامه داد: سبک این آثار رئال است و با تکنیک رنگ و روغن کار شده اند.

وی در رابطه با این آثار افزود: تمام کارها اورجینال و بر اساس عکس‌هایی است که خودم گرفته ام. فیگور و پرتره اشخاص حقیقی و افرادی که من در زندگی با آنها برخورد کرده ام.

خالق افزود: نمی توان چندان تقسیم بندی مشخصی در این مرحله بر کارها انجام داد زیرا برخی از آثار مفهومی است و برخی پرتره ساده و ... به نظرم بهتر است مخاطب بعد از مراجعه به نمایشگاه خود تفاوت کارها را احساس کند.

شایان ذکر است؛ علی خالق متولد تهران است و از سال ۷۳ نقاشی را به صورت حرفه ای آغازکرده است. او تا کنوندرحدود ۵ نمایشگاه انفرادی و ۵ نمایشگاه گروهی شرکت کرده است.

****

"جشن سالگرد" در تالار شیخ بهایی شاهین شهر

نمایش کمدی "جشن سالگرد" از ۲۶ فروردین ماه تا ۲ اردیبهشت ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر بر صحنه می‌رود.

کارگردان این نمایش با بیان این مطلب به ایمنا گفت: نمایشنامه این اثر توسط آنتوان چخوف نویسنده و نمایشنامه نویش مشهور روسی نوشته شده است که در آن به یکی از معضلات جامعه بشری به زبان طنز اشاره می‌کند.

رادمهر کشانی در رابطه با داستان این نمایش گفت: قرار است یک جشن سالگرد در یک بانک برگزار شود که در موقعیتی کمدی شرایط تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه چخوف در این داستان توجه به تجملات و ظواهر را به عنوان یکی از عوامل تباهی بشر موثر می‌داند؛ افزود: در این نمایشنامه می‌بینیم که گاهی موضوعات به ظاهر ساده چطور بشر را به تباهی می ‌رسانند و او را از معنای اصلی و واقعی زندگی دور کند.

کشانی در رابطه با سبک اجرای این اثر گفت: تا کنون اجراهای زیادی از این اثر توسط افراد مختلف کار شده است؛ اما من سعی کردم با سبکی فانتزی و ژستوئال اجرای متفاوتی داشته باشم و به نوعی ری اکشن‌ها و اتفاقات کاریکاتوری بیافرینم و فکر می‌کنم همین کاریکاتوری بودن شخصیت‌ها اثر را برای مخاطب دیدنی می‌کند.

شایان ذکر است؛ رادمهر کشانی، بهاره مهدوی ، فرید رادفر، خاطره غفوریان راد، حدیث مرعشی، یلدا شاه ولایت، پدرام نجفیان، آرمان گرسیوز در این نمایش ایفی نقش می‌کنند.

همچنین بهاره مهدوی دستیار کارگردان، فرید رادفر مدیر صحنه، آرمینه فرهادی منش نور و موسیقی و مرضیه محمدزاده طراحی گرافیک این نمایش را برعهده داشته اند.

نمایش "جشن سالگرد" در فضایی کمدی با طراحی و کارگردانی رادمهر کشانی هر روز از تاریخ ۲۶ فروردین ماه الی ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ از ساعت ۱۹ در تالار شیخ بهایی شاهین شهر به صحنه می رود.

****

سینماهای اصفهان در آخر هفته

این هفته طعم شیرین خیال اثر  تازه کمال تبریزی به اصفهان رسید و در سینما خانواده اکران شد.برنامه سینماهای شهر به قرار زیر است:

سینما قدس اصفهان، سالن شماره1: ایران برگر

سینما قدس اصفهان، سالن شماره2: استراحت مطلق

سینما ساحل: رخ دیوانه

سینما سپاهان: ایران برگر

سینما خانواده: طعم شیرین خیال

سینما فرهنگیان: شانس، عشق، تصادف
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :