فرماندار ویژه جهرم با انتقاد از عملکرد دو سال گذشته جهاد دانشگاهی این شهرستان، خواستار فعالیت‌های بیشتر این نهاد علمی پژوهشی در این شهرستان شد.
کد خبر: ۲۴۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 06 June 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا صحرائیان بعدازظهر امروز در جلسه‌ای که در فرمانداری این شهرستان با حضور رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس برگزار شد با گلایه از عملکرد دو سال گذشته جهاد دانشگاهی در این شهرستان خواستار فعالیت‌های بیشتر این نهاد علمی پژوهشی شد و اظهار داشت: درعین‌حالی‌که فعالیت‌های خیره‌کننده‌ای جهاد دانشگاهی در سطح کشور و استان فارس در سال‌های گذشته از خود نشان داده است اما شاهد رشد چشم‌گیر این نهاد در جهرم نبوده‌ایم.

وی افزود: من از مسؤولان استانی جهاد دانشگاهی تقاضا دارم نسبت به فعال‌تر کردن شعبه خود در جهرم اقدام لازم را انجام دهند و اطمینان داشته باشند که فرمانداری جهرم در کمک به این ارگان علمی پژوهشی هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

فرماندار ویژه جهرم در ادامه خواستار تعریف درآمدهای پایدار برای جهاد دانشگاهی شد و بیان داشت: به‌یقین اگر جهاد دانشگاهی نسبت به اجرای برنامه‌های نو و جدید مطابق میل و نیاز جامعه امروز قدم بردارد از جنبه‌های مختلف به او کمک خواهیم کرد.

صحرائیان در پایان خواستار فعال شدن بیشتر رشته‌های این نهاد علمی پژوهشی در جهرم شد و گفت: قابل‌قبول نیست که از 40 رشته دارای مجوز در جهرم فقط 10 رشته فعال باشد و باید کمک کنیم تا مردم و به‌‌ویژه جوانان جویای کار از ظرفیت‌های علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیشتر آگاه شوند و از آن استقبال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار