رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال بعد از پایان ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 10 June 2016

صمد نوتاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: باشگاه‌ها و افرادی که متقاضی تاسیس مدرسه فوتبال هستند برای گرفتن پروانه فعالیت باید به هیأت فوتبال استان اردبیل مراجعه کنند.

وی گفت: در راستای نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه مدارس فوتبال و با هدف گسترش و توسعه رشته ورزشی فوتبال و یکپارچه‌سازی آموزش‌های پایه در فوتبال استان، امکانات مدارس فوتبال از سوی کمیته جوانان هیأت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال بعد از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

نوتاش تصریح کرد: مدارس فوتبال موظفند آموزش‌های خود را منطبق با طرح درس ابلاغی از سوی فدراسیون فوتبال ارائه کنند.

وی بیان کرد: مدارس فوتبال استان با توجه به امکانات و بر اساس شرایط مندرج در آیین‌نامه توسط هیأت فوتبال استان درجه‌بندی می‌شوند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل یادآور شد: تمام مدارس فوتبال در سال اول تاسیس مجوز مدرسه فوتبال درجه دو را کسب می‌کنند و یک سال بعد از تاسیس می‌توانند درخواست ارتقای درجه کنند.

وی اظهار کرد: امور تبلیغاتی مدارس فوتبال برای ثبت نام و جذب فوتبال آموزان باید مبتنی بر واقعیت‌ها بوده و به تایید کمیته جوانان هیأت فوتبال استان رسیده باشد.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: اولیای فوتبال آموزان توجه داشته باشند که برگزاری فستیوال‌های شهرستانی و استانی فقط در بین مدارس فوتبال دارای مجوز برگزار خواهد شد

نوتاش یادآور شد: استعدادهای برتر استان از فستیوال‌ها انتخاب و به تیم‌های ملی معرفی خواهد شد.

وی عنوان کرد: امسال نیز تصمیم داریم تا فستیوال را در اردبیل برگزار کیم که دراین زمینه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری فستیوال بعد از ماه مبارک رمضان انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار