قریشی:
طبق فرموده مقام معظم رهبری منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی توجه داشته باشند که این ایام چهار سال نمایندگی به سرعت خواهد گذشت پس بنابراین بایستی توجه نمایند که در برابر سوگندی که برای حفظ مبانی ملی یاد کرده اند در قیامت مسئول هستند.
کد خبر: ۲۴۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۸ 11 June 2016
تابناک آذربایجان غربی: 
 حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به قرار گرفتن در ماه پر خیر و برکت رمضان اظهار کرد:همانطوریکه خداوند متعال در قرآن نیز بیان نموده اند این ماه بهترین فرصت برای کسب تقوا است.

وی افزود:در ادامه سلسله مباحث خانواده از جمله موضوعی که مومنان بایستی نسبت به آن توجه داشته باشند عادت به بخشش و گذشت در برابر اشتباهات یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر اهمیت نگه داشتن حرمت این ماه تاکید کرد و افزود:روزه خواری آشکارا یکی از معصیت هایی است که عقوبت آن نتها موجب بدبختی خود فرد می شود بلکه افراد جامعه را نیز در معرض عذاب قرار خواهد داد.

 قریشی جمع خوانی قران را یکی از پرفضیلت ترین اعمال در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت:مومنان اگر توانایی شرکت در این مراسمات را ندارند لا اقل در منازل خود به قرات ایاتی چند از کلام الهی بپردازند تا برکت خداوند شامل حال آن خانه شود.

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس دهم اظهار کرد:ایشان در این دیدار مباحث مهم و ارزشمندی را بیان نموده اند که مطالعه و بازخوانی آن وظیفه تمامی مدیران و مسولان نیز است.

امام جمعه ارومیه افزود:طبق فرموده مقام معظم رهبری منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی توجه داشته باشند که این ایام چهار سال نمایندگی به سرعت خواهد گذشت پس بنابراین بایستی توجه نمایند که در برابر سوگندی که برای حفظ مبانی ملی یاد کرده اند در قیامت مسئول هستند.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه ارومیه گفت:مقام معظم رهبری در این دیدار بیکاری را مایه شرمندگی نظام دانسته و فرمودند بر همه مسولان و نمایندگان وظیفه است تا برای رفع این معضل تلاش کنند و نسبت به آن بی تفاوت نباشند.

وی اظهار کرد: مبارزه و جلوگیری از پدیده قاچاق کالا از دیگر سفارشات معظم له بود که اگر جماعت دست در دست هم دهند و از کالای قاچاق استفاده نکنند معضل بیکاری در جامعه نیز حل خواهد شد.

قریشی  به موضوع کار کردن بانوان در اجتماع پرداخت و افزود:از نظر شرعی و نظام انقلاب بانوان باکفایت بایستی مسئولیت امورات جامعه را برعهده بگیرند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشانکرد:اما حضور بانوان در برخی حوزه ها جایز نیست و بایستی در حد ضرورت و آن مقدار که جامعه نیاز دارد در جامعه کار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار