کد خبر: ۲۴۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از فعال شدن کمیته‌های پنج‌گانه پروژه مهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، وحید یعقوبی ظهر امروز در نشست کمیته‌های پروژه مهر اظهار داشت: اعضای این کمیته باید برنامه‌ها و طرح‌های خود را در این خصوص ارائه دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال تحصیلی 94 -95 این ناحیه از آموزش و پرورش توانست در پروژه مهر به رتبه اول دست پیدا کند لذا امسال نیز باید تمامی تلاش خود را برای حفظ این رتبه به کارگیریم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه در این راستا باید زیرساخت‌های لازم در زمینه پروژه مهر را بیش از پیش ایجاد کنیم خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های آموزشی، ‌تربیتی، و توسعه‌ای برای دانش‌آموزان باید بیشتر از گذشته شود.

یعقوبی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در اجرای پروژه مهر تنها نباید به شاداب سازی و بهسازی مدارس توجه شود افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که اجرای این پروژه دارد، می‌توانیم در مسیر عملیاتی کردن برنامه‌های دیگر در مدارس نیز اقدامات لازم انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: در این راستا اعضای کمیته پنج‌گانه پروژه مهر می‌توانند با بررسی آسیب‌ها و مشکلات و کمبودها در مدارس در مسیر پروژه مهر اقدامات لازم را در راستای رفع مشکلات انجام دهند.

به گفته وی در پروژه مهر امسال نیز دقت، تعهد، همدلی و وحدت مهمترین مسأله است که باید مدنظر اعضای کمیته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار