گزارش زنده دومین بازی از هفته دوم لیگ جهانی والیبال
ملی پوشان والیبال ایران در حالی به مصاف برزیل قدرتمند رفته اند که بازی نخست دو تیم در لیگ جهانی 2016 به سود این تیم سرشناس و عنوان دار جهان از آمریکای جنوبی پایان پذیرفت اما شاگردان لوزانو در صربستان انگیزه بالایی برای جبران آن نتیجه دارند. ایران در ست اول مسابقه را واگذار کرد.
کد خبر: ۲۵۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ 24 June 2016
 تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار هفته دوم لیگ جهانی والیبال از ساعت 18:30 جمعه به مصاف برزیل رفته است. 

به گزارش تابناک ورزشی، حریف دوم ایران که میزبان هفته اول گروه B1 مسابقات بود موفق شد در 3 بازی ابتدایی خود رو در روی ایران، آرژانتین و آمریکا بردهای 3 امتیازی داشته باشد. آنها یک بار دیگر در سالی که المپیک را در پیش دارند به یکی از قدرت های والیبال جهان تبدیل شده اند و همان بازی روان سابق را ارائه می دهند.

البته ایران در حالی اولین بازی لیگ جهانی را مقابل این تیم واگذار کرد که شاگردان لوزانو در بدترین شرایط بدنی خود قرار داشتند. 2 برد متوالی مقابل آرژانتین و بلغارستان ملی پوشان کشورمان را مسمم و البته آماده تر از اولین بازی روانه مصاف برزیل کرده است .

تیم ملی والیبال ایران با دو تغییر ریو را به مقصد بلگراد ترک کرد تا علیرضا بهبودی و محمد فلاح جایگزین مهدی مهدوی و آرمین تشکری شوند اما برزیل هم قرار بود تغییراتی داشته باشد که اینطور نشد.  
 
 آلبریت از آمریکا به عنوان داور اول و سانتی از ایتالیا به عنوان داور دوم این بازی را قضاوت می کنند.
 
  ترکیب ایران: 
سعید معروف، شهرام محمودی، محمد جواد معنوی نژاد، میلاد عبادی پور، عادل غلامی، محمد موسوی و لیبرو مهدی مرندی
 
 
 ترکیب برزیل:
 برونو رزنده، والاس دسوزا، لوکاس ساتکمپ، ایزاک سانتوس، ریکاردو لوکارلی، آلمیدا ماریسیو و لیبرو سرجیو دوسانتوس


 ست اول؛ 25 بر 20 به سود برزیل

دو تیم به صورت پایاپای پیش می رفتند اما قرار گرفتن لوکارلی در خط سرویس همه چیز را به سود برزیل تغییر داد.
این بازیکن سه امتیاز سرویس به دست آورد و حتی درخواست وقت استراحت از سوی رائول لوزانو و به میدان فرستادن علیرضا مباشری به جای میلاد عبادی پور هم نتوانست مانع کار او شود تا اینکه در پنجمین سرویس خود دچار خطا شد، اما همین فاصله امتیازی مقداری از نظر روحی بازیکنان ایران را به هم ریخت تا فاصله بیشتر شود. وقت استراحت فنی دوم در امتیاز 16 بر 10 به سود برزیل اعلام شد.

در ادامه، درخشش معنوی نژاد باعث شد فاصله کمتر شود. در امتیاز 17 بر 13 علیرضا بهبودی و مجتبی میرزاجانپور به جای محمودی و معروف وارد میدان شدند تا قدرت تهاجمی ایران تقویت شود. در امتیاز 20 بر 15، لوکارلی یک بار دیگر در خط سرویس قرار گرفت و این بار هم با خوش شانسی و برخورد توپ با تور، دو امتیاز دیگر گرفت. لوزانو هم زرینی را به جای معنوی نژاد وارد میدان کرد تا شاید مشکل دریافت ایران حل شود. در امتیاز 22 بر 16، معروف و محمودی به جای خود بازگشتند اما این تغییرات بی نتیجه بود و برزیل در این ست با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2016 از ساعت 21:30 باید به مصاف صربستان برود. صربستان در آغاز هفته دوم توانست با نتیجه 3 بر یک برزیل را از پیش رو بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار