فرماندار اصفهان:
تابناک: فرماندار اصفهان گفت: حوزه سلامت اهمیت فراوانی دارد و با توجه به اهمیت فعالیت‌های این ستاد لازم است که در راستای افزایش سلامت مردم در شهر اصفهان در هر منطقه یک شورای سلامت تشکیل شود.
کد خبر: ۲۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 19 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فضل‌الله کفیل بعد از ظهر امروز در نخستین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اصفهان اظهار داست: حوزه سلامت از حوزه‌های مهم در جامعه است که باید به آن توجه جدی شود.

وی افزود: در راستای افزایش و ارتقای آگاهی مردم جامعه در حوزه سلامت می‌بایست کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی با برنامه انجام شود که یکی از راه‌هایی که آگاهی مردم در این حوزه را افزایش می‌دهد اطلاع‌رسانی به موقع به مردم در این حوزه پر اهمیت است.

فرماندار اصفهان بیان کرد: آگاهی و اطلاع رسانی یک امر مهم و پر ارزش است که در حوزه سلامت امر اطلاع‌رسانی باید با همکاری تمامی دستگاه‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت خاطرنشان کرد: با افزایش اطلاع‌رسانی و آگاهی می‌توان از بسیاری از موارد پیشگیری کرد زیرا همیشه پیشگیری مقدم بر درمان بوده است و باید فرهنگ پیشگیری با اطلاع‌رسانی نهادینه شود.

کفیل افزود: تمامی ارگان‌ها باید در امر اطلاع‌رسانی در این حوزه کمک کرده تا اطلاع‌رسانی به موقع انجام شود زیرا یکی از اشکالات اطلاع‌رسانی به موقع و به‌جا است که باید صحیح گردد.

وی با اشاره به ستاد فرهنگ سلامت وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: حوزه سلامت اهمیت فراوانی دارد و با توجه به اهمیت فعالیت‌های این ستاد لازم است که در راستای افزایش سلامت مردم در شهر اصفهان در هر منطقه یک شورای سلامت تشکیل شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار