رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام از احیا50 هزارهکتاراززمین های دهلران درقالب طرح آبیاری مشترک خبرداد.
کد خبر: ۲۵۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 26 June 2016

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام از احیا50 هزارهکتاراززمین های دهلران درقالب طرح آبیاری مشترک خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛سید اسکندر صیدایی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شرهانی و مصلای شهر دهلران اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های مناسب آب، خاک و کشاورزی و نفت و گاز دهلران از شهرستان های پر ظرفیت استان ایلام برای توسعه است و در اعتبارات امسال نیز به این ظرفیت ها توجه ویژه خواهد شد.

وی اجرای طرح مشترک آبیاری تحت فشار در 550 هزار هکتار از زمین های استان های خوزستان و ایلام را مهم دانست و افزود: 50 هزار هکتار از زمین های دهلران در قالب این طرح احیا می شود که تحول خوبی در عرصه کشاورزی منطقه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به اینکه در اعتبارات سال گذشته از ماده 180 برای شهرستان منابعی پیش بینی شد، یادآور شد: امسال بصورت ویژه در اعتبار عمرانی استانی و ماده 180 این شهرستان دیده می شود.

صیدایی تاکید کرد: امسال در شورای برنامه ریزی استان سهم خوبی برای توسعه کشاورزی، منابع آب، مجموعه نیازهای شهری و آبرسانی روستایی در این شهرستان مد نظر است.

وی پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران را از پروژه های مهم این منطقه دانست و افزود: امیدواریم برای این طرح ها در قالب اقتصاد مقاومتی حمایت های خوبی داشته باشیم./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار