خبر اولیه و تکمیلی
در درگیری ساعاتی پیش مرزبانان در منطقه مرزی پیشین از توابع شهرستان سرباز و هنگ مرزی جکیگور، 4 تن از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیدند. دو نفر از این شهدا اهل خراسان شمالی، یک نفر خراسان رضوی و یک نفر اهل کرمان است. متاسفانه شهادت این مرزبانان تأیید شده و پیکر شهدا به سردخانه پزشکی قانونی چابهار انتقال یافته است. 
کد خبر: ۲۵۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 06 July 2016
خبر فوری: درگیری مسلحانه در مرز ریدیک/ چهار شهید از هنگ مرزی جکیگور
تابناک سیستان‌وبلوچستان: در درگیری ساعاتی پیش مرزبانان در منطقه مرزی پیشین از توابع شهرستان سرباز و هنگ مرزی جکیگور، 4 تن از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیدند.
خبر اولیه: یک منبع آگاه به خبرنگار تابناک سیستان‌وبلوچستان گفت نیروهای مرزبانی عازم بازدید از منطقه بوده اند که در کمین اشرار گرفتار می شوند.
دو نفر از این شهدا اهل خراسان شمالی، یک نفر خراسان رضوی و یک نفر اهل کرمان است.
متاسفانه شهادت این مرزبانان تأیید شده و پیکر شهدا به سردخانه پزشکی قانونی چابهار انتقال یافته است.  گروهک تروریستی باهدف برهم زدن شادی عید فطر مردم، امروز وارد مرز ریدیک شهرستان سرباز شد که در درگیری نقطه  صفر مرزی، سه سرباز و یک کادر مرزبانی شهید شد.
به گزارش خبرنگار تابناک سیستان‌وبلوچستان، پزشکی قانونی چابهار تحویل ابدان مطهر شهدا را تایید کرده است.

گفته می شود اسامی شهدا به این شرح است؛

١- گروهبان یکم سجاد باریان

٢- سرباز رضا ایرانی

٣- سرباز عباس شهرکی

٤- سرباز جواد ترکی


خبر تکمیلی/ سردار منتظرالمهدی گفت: در حادثه تروریستی جکیگور  چندین تیم از گروهک‌های تروریستی قصد ورود به کشور را داشتند.
سخنگوی ناجا اعلام کرد طی این درگیری 4 تن از مرزبانان غیرتمند پلیس به شهادت رسیدند و چون تروریست‌ها با سو استفاده از کوتاهی مقامات مرزبانی پاکستان به داخل خاک این کشور فرار کردند، از آمار تلفات و زخمی های اشرار مسلح اطلاعات دقیقی در دست نیست.
معاون اجتماعی ناجا افزود پس از این حادثه فرماندهان ارشد مرزبانی در منطقه حضور یافتند و مراتب جهت پیگیری و مطالبه جدی از رده‌های امنیتی و مرزی پاکستان به منظور دستگیری و تحویل تروریست‌ ها ادامه دارد.
وی اظهار داشت در این خصوص ملاقات در حد مقامات درجه 2 مرزبانی با مقامات مرزبانی پاکستان صورت گرفت و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران  نسبت به کنترل نابسامان مرزها از طرف پاکستان به ایشان ابلغ شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
رحمت الله علیهم
حمید باجلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
در اینجور اخبار وظیفه پلیس خبر رسانی به وقت هست نه سکوت خبری
همشون شمال هستن؟
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
خدا رحمت کنه .ان شالله که به ابروی بی بی فاطمه زهرا خدا جواب اون کثافتارو بده که تو همچین روز بزرگی خانواده های زیادی رو عزادارکردن..یا امام زمان جواب این مزدوران که همکاران عزیزمون رو به شهادت رسوندن روبه ابروی مادرت زهرا بده.
حسینی
|
Germany
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اعتقادات بدفهمانده شده سبب شلیک به یک انسان بی گناه می شود
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
باید کل مرز رو بتون آرمه کنیم شر این پاکستان کم بشه
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ایشالا (گروه های تندروی ) پاکستان نابود بشه که هرچی می کشیم از دست ایناس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار