کد خبر: ۲۵۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 08 July 2016
حجت الاسلام احمدعلی قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار با اشاره به ۸ شوال سالروز تخریب بقیع اظهار داشت: در چنین روزی وهابیت خبیث قبور مطهر ائمه بقیع و قبر حضرت حمزه عموی پیامبر (ص) و قبور صحابه پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم را تخریب کردند و امروز نیز مکه مکرمه و مدینه منوره در تصرف وهابیت قرار دارد.
وی با تسلیت شهادت ۴ مرزبان قهرمان هنگ مرزی جکیگور شهرستان سرباز گفت: از مسئولان تقاضا می شود این مساله را آسیب شناسی کنند تا دیگر شاهد پرپر شدن عزیزی از عزیزان مان نباشیم.
وی افزود: اشرار از خدا بی خبر که به آن سوی مرزها متواری شدند باید با پیگیری مجدانه هر چه سریعتر استرداد و محاکمه شوند. 
وی در بخش دیگری از خطبه ها همگان را به تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات توصیه کرد.
امام جمعه موقت چابهار با بیان اینکه برداشت های نامتعارف از بیت المال به عنوان حقوق های نجومی شایسته کشور اسلامی ما نیست، تاکید کرد: باید مساله برداشت های نامتعارف آسیب شناسی شود تا دیگر این قبیل مسائل به وجود نیاید و قانونی برای حفظ بیت المال مسلمین تصویب شود.
حجت الاسلام قاسمی زاده با گرامیداشت ۲۰ تیر روز بهزیستی گفت: امداد اجتماعی بایستی در عرصه های مختلف برای انسانهای ضعیف و ناتوان و معلول در جامعه فعال تر شود و نهادهای قدرتمند سازمان بهزیستی، کمیته امداد و تامین اجتماعی نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.
وی با اشاره به 21 تیر روز عفاف و حجاب بیان کرد: هجمه فرهنگی دشمن در همه عرصه ها به ویژه در زمینه حجاب باید مورد توجه ویژه قرارگیرد و تمامی دستگاههای دست اندرکار در این زمینه کارهای فرهنگی سنگینی انجام دهند و با مجاهدت فراوان نقشه دشمنان را خنثی کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار