فرمانده نیروی انتظامی مانه وسملقان خراسان شمالی گفت: پیکر سرباز شهید رضا ایرانی فردا شنبه برروی دستان مردم شهر آشخانه از محل ورودی این شهر تا چهار راه شهرداری تشییع می شود.
کد خبر: ۲۵۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 08 July 2016
سرهنگ حسین علی رختیانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: پس از آیین تشییع، پیکر پاک و مطهر این سرباز اسلام به زادگاهش واقع در روستای لنگر به خاک سپرده خواهد شد.
وی گفت: سرباز شهید رضا ایرانی روز عید فطر در درگیری مرزبانان با اعضای گروهک تروریستی در مرز پیشین از توابع شهرستان سرباز سیستان و بلوجستان و هنگ مرزی جکیگور همراه 3 تن دیگر به شهادت رسید.
سخنگوی نیروی انتظامی پنجشنبه گذشته از شهادت چهار تن از مرزبانان کشورمان در جریان درگیری مسلحانه با چندین تیم از گروهک های تروریستی در مرز جکیگور استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
سردار منتظر المهدی ازدرگیری مسلحانه گشتی های ناجا با چندین تیم از گروهک های تروریستی که روز چهارشنبه از مرز جکیگور قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند خبر داده بود و گفته بود: اقدام به موقع و ایثارگرانه مرزبانان کشورمان در مقابله با این افراد مانع ورود آنها به خاک کشورمان شد اما در طی این درگیری‏، چهار تن از مرزبانان غیرتمند پلیس به شهادت رسیدند.
شهرستان 110 هزار نفری مانه وسملقان واقع در 45 کیلومتری غرب بجنورد 348شهید تقدیم نظام کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار