کد خبر: ۲۵۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 13 July 2016

 

دوقلوهای قهرمان شهرستان فردیس که در مسابقات کشتی فرنگی آسیا در چین تایپه در رده نوجوانان موفق به کسب مدال طلا شدند، روز چهارشنبه در آئینی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

به گزارش ایرنا، فرماندار فردیس در این آیین با خرسندی از تلاش این نوجوانان کشتی گیر گفت: امیدوارم با پشتکار و تلاش همواره بتواننددرمسابقات جهانی و در آینده نیز در المپیک برای شهرستان فردیس و کشورافتخار آفرینی کنند.

علی قنبر زمانی افزود: کوچکترین قدردانی از این قشر، تجلیل از ورزشکاران این شهرستان بود.

وی رسیدن به قله های افتخار و بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی از مهمترین دستاوردهای قهرمانان و مدال آوران در تمام رشته ها برشمرد و اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید نیز نگاه به ورزش حرفه ای و همگانی نگاه حمایتی است و امیدواریم باتوجه به استعدادهای درخشان شهرستان در ورزش از مشکلات و معضلات اجتماعی کاهش دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز در مراسم تجلیل از دوقلو های کشتی گیرفردیسی گفت: حسن و حسین فروزنده با تمرین مستمر موفقیت بزرگی کسب کردند.

مهدی محبی افزود: حسین فروزنده در وزن 76کیلو و حسن فروزنده در وزن 85کیلو در قسمت کشتی فرنگی موفق به کسب مدال طلا شدند.

وی گفت:در صدد هستیم که این دو قهرمان را برای حضور در مسابقات جوانان کشتی فرنگی المپیک آماده کنیم .

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در کشتی هنوز از کرج مستقل نشده ایم درصدد افتتاح یک آکادمی کشتی در شهرستان فردیس هستیم که با پایان یافتن احداث سالن مجموعه تندرستی قسمتی از آن به کشتی تخصیص داده می شود تا شاهد یافتن استعداد های فردیس و شکوفایی آنها در این زمینه باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار