نماینده شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس گفت: برنامه های مختلف فرهنگی مانند اجرای مسابقات کتابخوانی را می توان در مساجد برگزار کرد.
کد خبر: ۲۶۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 28 July 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، سیدتقی کبیری اظهار داشت: می توان از مساجد به عنوان محلی برای تعلیم و آموزش که از عبادت هم والاتر است، استفاده کرد و مسجد وقتی زنده خواهد بود که با تعلیم همراه باشد.
کبیری، فرهنگ سازی ارزش های دینی و اسلامی را از دیگر کارکردهای مساجد برشمرد و تصریح کرد: برنامه های مختلف فرهنگی مانند اجرای مسابقات کتابخوانی را می توان در مساجد برگزار کرد.
نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، راه اندازی مراکزی برای ارائه مشاوره های مذهبی و دینی در مساجد را خواستار شد و گفت: در این مساجد می توان مشاوره های تخصصی برای نوجوانان، جوانان و اولیای آنها در زمینه های مختلف ارائه داد که تحقق آن می تواند برای جامعه اسلامی بسیار ثمربخش باشد.
وی، تشکیل اکیپ های خاص تبلیغی، برگزاری برنامه گروهی همچون اعتکاف، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه، کارکرد جهادی، فعال نمودن مبحث رسانه، پرداختن به مسائل روحی و روانی و سایر فعالیت های اجتماعی را از رویکردهای مساجد دانست و اظهار داشت: مساجد باید آن قدر فعال باشند که یک مسلمان بتواند ساعت ۲ نصف شب وارد آن شده و نماز شب بخواند.
کبیری، از ممهور شدن قرآن های مساجد به مهر وقف انتقاد کرد و افزود: اجازه بدهید مردم قرآن ها را برداشته و به خانه هایشان ببرند.
خبرنگار:سعیدفرجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار