مأموران انتظامی استان فارس با انجام دو عملیات جداگانه، ۳۰۵ هزار و ۵۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف کردند.
کد خبر: ۲۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 23 April 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ سیروس حیدری در این زمینه اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی از نگهداری و فروش سیگار قاچاق در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بلافاصله به محل موردنظر اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از دو باب مغازه تعداد 282 هزار و 500 نخ سیگار قاچاق کشف و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان «لامرد» نیز با توقیف یک دستگاه خودرو پراید، تعداد 23 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان «بوانات» استان فارس از کشف 6 دستگاه کولرگازی و مقداری البسه و لوازم برقی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ رجبعلی رزمجویی اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی «باغ صفا» هنگام گشت زنی در محور سرچهان - قادرآباد به یک دستگاه کامیون ایسوزو مظنون و آن را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو شش دستگاه کولرگازی و مقدار زیادی لوازم برقی و البسه فاقد اسناد گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان «بوانات» ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد ریال اعلام و عنوان کرد: راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ رزمجویی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به اقتصاد و تولید داخلی ضربه وارد می‌کند که با مهار آن می‌توان گامی مؤثر در رونق اقتصاد و تولید ملی برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار